|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 28-November-2006 kl. 19:39 |
Hejsa Ved ikke om jeg gør det rigtigt, men håber :) Er der ikke nogle der kunne starte et fælleskøb med ovenstående tv? Den har både DVB-T Tuner, 2 HDMI, 6000:1 kontrast, men er IKKE på det danske marked. Er i Tyskland, Frankrig, England og måske nogle andre! Det hel præcise tv med DVB-T tuner hedder vist: Samsung LE-32N73BD. Mvh Jakob
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
Jeg mener der var tale om at det ikke kunne betale sig mht DVB-T tuner på denne model - da det ikke var samme standard som herhjemme - dvs. ingen undertekster ! (?)
Redigeret af Pade2204 - 28-November-2006 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Hmmm??!! I manualen står der godt nok at den understøtter undertekster, men hvad så med de andre TV'er, som har indbygget DVB-T tuner? Bruger de andre standarder?? Eller kan de bedre betale sig at købe LE-71B som allerede er i DK? Den har ikke DVB-T og noget lavere kontrast.
Mvh Jakob |
|
![]() |
|
jhe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Ja, lad os da få gang i et fælleskøb af Samsung med digital tuner.... har overvejet at købe LE32M71, men jeg vil meget gerne have digital tuner indbygget i mit næste TV. På laptops.dk sælger de en LE-32M73B... (og den er så altså landet i Danmark!) Citat: Se også /Jens |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
laptops.dk er parallel-import Jeg ville nok vente og se om modellen også kommer herhjemme, for at være sikker på at DVB-T tuneren virker efter danske forhold. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Mikbed ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Kan kun tilføje at jeg har købt en del laptops for mig & venner gennem dem. God service - de har i mine tilfælge været ærlige hvis der var forhold der var forskellige fra 100% danske modeller (faktisk kun tilfældet en enkelt gang) Så tag' en snak med dem.. |
|
![]() |
|
macgyver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2006 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Jeg var også klar på et fælleskøb af det tv :D |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa :) Jeg har for en uge siden bestilt tv'et hos Clever2Buy.de og hvis nogen er interreseret i at vide om det virker med danske forhold (undertekster), så send jeres mail til min mail: jakobhenner [snabela] gmail.com så skal jeg nok skrive tilbage til jer, også på forummet selvfølgelig :)
Og da LE-32N71 koster det samme i Danmark, som N73 i Tyskland, er det næsten for dumt at lade være, hehe.
|
|
![]() |
|
jhe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Fedt Moveteam... /Jens |
|
![]() |
|
![]() |
Ja! Får det nok i slutningen af næste uge.. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Moveteam Har du fået dit fjernsyn.... vil du give os en lille update på det ? /Jens |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa alle sammen! Og undskyld jeg først skriver nu. Det hjælper selvfølgelig ikke jer, men jeg kan da komme med en lille oplysning: laptops.dk sælger M73 til 11.999. En herinde fra forumet ringede ind til dem og fik garanteret at der var undertekster på DR1. Han vidste ikke med TV2, da han ikke kunn teste, de havde det ikk på lager. Jeg tror også at N73/M73 fra tyskland understøtter undertekster, håber bare at de virker under danske forhold. Mvh Jakob |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |