recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælles køb af Samsung LE-32N73?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælles køb af Samsung LE-32N73?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jhe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2007 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Moveteam Moveteam skrev:

Desuden: Kan nogle ikke "bare" lige oprette et fælleskøb med N73/M73 til omkring 10.000 kr. for 32" modellen? Det ville der sikkert være mange der var interreserede i!

Mvh Jakob

Jeg tror vi skal ha´ Lars på banen her ?!

/Jens

PS.. Surt show med din handel i Tyskland... har du fået pengene retur ?

Til top
Moveteam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2007 kl. 22:12

Jeg er ny her på sitet :D Så er Lars ham der står for fælleskøb eller er en administrator. På hol.dk er bestyreren en der hedder Thomas, nåå ot.

De spurgte om jeg ville have dem retur, men nu venter jeg lige og ser om jeg kan få N73, eller lokke dem til at give mig M73 (nogle butikker i tyskland sælger til 1300€, de ville bare ikke sende til mig fordi det er for tungt) Men de vil, vel heller miste 200€ (den pris de skal M73 ned) end 1300€?

Kan du evt. kontakte Lars, Jens?

Jakob

Til top
jhe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: Denmark
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2007 kl. 22:17

Lars er webmaster på sitet, og er vel ofte manden der får et fælleskøb op og stå....(du må rette mig her Lars?!) 

Jeg er ret sikker på at han læser med i mere eller mindre alle tråde herinde, så... så mon ikke vi kan vente et indlæg fra ham?

Til top
Moveteam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2007 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af jhe jhe skrev:

Lars er webmaster på sitet, og er vel ofte manden der får et fælleskøb op og stå....(du må rette mig her Lars?!) 

Jeg er ret sikker på at han læser med i mere eller mindre alle tråde herinde, så... så mon ikke vi kan vente et indlæg fra ham?

Jeg har lige afsendt en mail til Lars.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu