|
Fælles Køb af Sonos |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Xpo_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 32 |
S5 er så netop nedsat til 2499 på Hifi Klubbens hjemmeside - nu skal der vist handles!
|
|
![]() |
|
listesko ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 24 |
HIFI klub kl 14.45. S5 1399kr, nåede lige at købe en.
listesko
|
|
![]() |
|
SejlSol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Stilhed efter storm (HFK vs Bilka) Hvor mange er stadig med på fælleskøb?
Vi skal op på 10 enheder for at kunne bruge tilbudet på side1. Men vi skal også holde øje/skaffe bedre tilbud hvis muligt. Redigeret af SejlSol - 09-Februar-2011 kl. 16:53 |
|
![]() |
|
SOLA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Hej SejlSol
Jeg er stadigvæk med på 1 stk. CR200 samt 1. stk. ZP90. Mvh. Ole
|
|
![]() |
|
jesper1721 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2004 Status: Offline Point: 52 |
Jeg er ude. Fik fat i 2 S5 hos Bilka til 1499,-
|
|
![]() |
|
SejlSol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Jeg skal selv have en ZP90 og en ZP120
|
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Tror du at de kan trykkes lidt mere på zp120 og cr200 ? så kunne jeg nok også lokkes med på et køb.
Normalprisen på amazone ligger jo ret tæt på den pris du har fået. Jeg går ud fra at den pris du har fået er incl. fragt og danske stik.
Redigeret af cjoscar - 12-Februar-2011 kl. 16:55 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvem er med på fælleskøb hos Bilka?
Kom frisk!
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
Jeg tror ikke du skal regne, med at kunne trykke bilka i pris. Så ville det næsten være en priskrig de skulle ud i, hvis de satte prisen mere ned.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
SOLA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Hej
Jeg er stagigvæk med på 1 stk. CR200 samt 1. stk. ZP90, med mindre prisen har ændret sig væsentligt fra siden trådens start.
Mvh. Ole |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Hej alle
Ved godt dette er et gammel indlæg og håber ikke jeg bryder nogen regler ved at vække liv i denne igen. Er der mulighed for man kunne starte endnu et Sonos fælleskøb? Venlig hilsen Jesper Keller
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |