|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
klausjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 19-August-2008 kl. 19:49 |
Hej, Ja som overskriften antyder. Kunne det have nogens interesse hvis vi stod flere og gerne ville have nogle spil at vi så købte samlet ind og derved spare både noget i forhold til de danske priser samt portoen derfra ?
/Klaus |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
ellers kan du jo tjekke denne side http://www.gamehubs.com/ |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
klausjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
ja det er også en mulighed. Det behøver ikke at være fra staterne. Det var mere for at føje min nærige side da jeg synes at 550 kr. ca for det nye Madden er mange penge |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Fællesindkøb af spil kan næppe betale sig, da spil kan købes forholdsvist
billigt uden for landets grænser og mange af steder har gratis forsendelse. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja ikke for at ødelægge dit initiativ. Men det tror jeg ikke kan betale sig. Der kommer jo også told på når du køber fra USA. Det kan bedst betale sig at bestille fra nogle af de engelske sider. Der koster de aller nyeste spil højest (39.95 £) 380 KR. og meget ofte endnu billigere. Hvis man kan vente ca 1 måned til efter release kan man som regel få dem til omkring 270 KR. Her er f.eks madden som du efterspurgte til 340 Kr. http://www.365games.co.uk/index.php?productID=3522 Redigeret af Klondike - 19-August-2008 kl. 21:09 |
|
![]() |
|
![]() |
ok.. det lyder godt.. det var mere fordi jeg så at de, de fleste steder vil have 150 kr. ca for at sende
tak for svarene |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
jeg bestilte madden 09 fra http://videogamesplus.ca på release dagen og modtog det i dag
kostede mig ca. 320 kr |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja det er endnu billige hvis man bestiller fra f.eks Canada, USA, eller Fjernøsten. Men der risikerer man at skulle betale told, hvis pakken bliver udtaget til kontrol. Hvorimod når man bestiller fra et EU land, så er der ingen risiko for ekstra udgifter. |
|
![]() |
|
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Klondike - Nej, det er selvfølgelig rigtigt, men her den anden dag fik jeg mig en stor og kedelig overraskelse i postkassen. Jeg skulle betale 188,00 kr. i told for et stk. Burnout Paradise, jeg havde bestilt på dvd.co.uk!!! Jeg var sikker på, der måtte være tale om fejl, da dvd.co.uk jo er en engelsk side. Jeg havde jo netop bestilt indenfor EU for at være sikker på at undgå told!!! Men så kunne jeg sgu se, at spille var afsendt fra Schweiz - som IKKE er med i EU!!! Jeg ringede så til dvd.co.uk og beklagede mig, men der var ikke noget at gøre. Forsøgte at få dem til at refundere beløbet til mig - det har jeg nemlig kendskabt til, at nogle i samme situation har haft held med på CD WOW's engelske side. Men der var ikke noget at gøre. Jeg måtte så æde de 188,00 kr.. Men jeg bestiller godt nok aldrig fra dvd.co.uk igen. |
|
![]() |
|
Cgrann ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Surt show - kom der også gebyr fra post-dk oveni? dvd.co.uk sender ellers kun varer fra Schweiz som har en værdi under £18 hvorved man undgår at betale told. Moms skal der dog betales hvis hele foresendelsen overstiger 80 kr. |
|
![]() |
|
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Tjaaeh, de gjorde altså en undtagelse i mit tilfælde, desværre. Han sagde i telefonen, at det da godt nok var mange penge, men at han ikke kunne udbetale beløbet til mig. Så gjorde jeg det klart for ham, at det var absolut sidste gang, jeg bestilte noget fra dem - og i tidens løb har jeg ellers bestilt en del hos dem - men det gjorde vist ikke indtryk ![]() Kent. |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Hvis mit Tiger Woods PGA Tour 09 til min PS3 bliver dyrere end de £42, så bliver jeg da godt nok negativ overrasket. Det vil jeg helt sikkert ikke finde mig i.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |