|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Har forhandler tilbud på machende receiver til højttalersættet? Overvejer sættet med en enkelt Sib byttet til Sib XL som center.
|
|
![]() |
|
Spytman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Fåes dette sæt i hvid??
|
|
![]() |
|
Spytman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hov og er det med vægbeslag hvis man vil hænge dem op :-)
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() |
Foden der sidder på sib højtaleren kan vendes og dermed anvendes som vægbeslag |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Halløj Har i en rum tid gået og tænkt på at købe et sort sæt, så det matcher plasmaen. Pt. Har jeg et sæt KEF 2005.2 som gør det godt. Er dette sæt tilsvarende i kvalitet ? Har tænkt mig at købe en Denon 2309 el. Onkoy 606. Derfor var det måske en ide at købe dette sæt med en Xl som center og herudover 2 ekstra sib så de kan indgå i et 7.1 setup . Ville det evt. være en god løsning ? |
|
![]() |
|
Thomas Sillesen ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 08-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Hej Allesammen, Lige et par kommentarer til jeres spørgsmål: a) Der vil ikke komme demoaftener af sættet. Til gengæld er der 14 dages fuld returret, så man kan prøve ud hjemme, og det er jo også der det bør lyde bedst. b) sættet kommer ikke i hvid. c) vi laver ikke en pakke med en surround forstærker, da vi kun sælger produkter vi selv har agenturet på, da det er de produkter vi kan sælge til de lave direkte til dig priser. d) Sib sættet er iøvrigt væsentligt dyrere i de fleste andre lande, f.eks England, hvor det er dyrere end det sæt en nævner ovenover (5 stk Sib og 1 Cub sub koster der £795,-). Hvad der er bedst er jo smag og behag. Vi er dog overbeviste om at vi sælger det bedste, men var vi ikke det, skulle vi jo også lave noget andet e) For dem på et budget, tilbyder vi finansiering, iform af rentefri, dog med et stiftelsesgebyr på 5% (minimum 400kr) og med et månedligt opkrævningsgebyr på kr 15,- , læs mere her: http://hifi-freaks.dk/webshop/finansiering.php Samlede omkostninger for rentefri køb af et Sib sæt til 4495,- over 12 måneder er således: 400,- i stiftelsesgebyr og 180,- i form af månedligt opkrævningsgebyr: Ialt 580,- Ialt bliver det 423,-/ pr måned.
Redigeret af Thomas Sillesen - 30-September-2008 kl. 18:27 |
|
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen Head Honcho Densen og HiFi Freaks |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Hvad er leveringstiden på pakken med 3 stk. XL?
Jeg har bestilt og kunne se, at de ikke var på lager, men der var ikke angivet nogen forventet leveringstid. Betalingssiden fungerer i øvrigt heller ikke, så jeg har jo nok egentlig ikke bestilt:
Edit: Nu gik betalingen igennem, men min ordre befinder sig stadig i indkøbskurven, og jeg har ikke noget listet under "Vis alle mine ordrer". Hififreaks, I må sige til, hvis jeg skal gentage bestillingen. Jeg har ikke lige lyst til at gennemføre 2x kortbetaling uden aftale. Redigeret af Allan Olesen - 04-Oktober-2008 kl. 01:53 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Vi havde samme problem, mail over til dem og tag det der i stedet for her i tråden.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |