|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bifboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Hvis jeg tilmelder mig 37"-modellen, hvornår kan jeg så forvente at få det leveret? |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Kan tilføje xave.dk sælger 32 tommer til 14899 kr med lager den 12.10 og har skrevet og forhørt dem om det holder..
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Kadang ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hej
Kunne vi få en moderator til at opdatere linket til produkt bladene på disse skærme ? Det er version 3 fra 2006-07-12 der er linket på recordere.dk Men på Philips's side er de nu oppe i version 6 fra 2006-10-06 Dansk http://www.p4c.philips.com/files/3/37pf9731d_10/37pf9731d_10 _pss_dan.pdf Engelsk http://www.p4c.philips.com/files/3/37pf9731d_10/37pf9731d_10 _pss_aen.pdf Og hvis der måske er nogen kvikke ejere der kan se om der er en forskel på den nye version eller måske endda på den 37" som de allerede har fået leveret.... |
|
(Samsung M86, Sagem81, AppleTV, XB360, Wii, PS3)
--> Ja, jeg er et STORT legebarn |
|
![]() |
|
Kadang ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Og hmmm
Har lige sammenlignet version 3 og 6 på 37" skærmen Der er rettelser under strømforsyning!!! både Strømforbrug og effekt forbrug er ændret (Mere realistiske !?!?)... ![]() Redigeret af Kadang - 09-Oktober-2006 kl. 15:34 |
|
(Samsung M86, Sagem81, AppleTV, XB360, Wii, PS3)
--> Ja, jeg er et STORT legebarn |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg vil lige tilføje at de såkaldte brumme lyde altså IKKE er et generalt problem overhovedet.. Det er kun enkelte skærme der havde det ud af over 200 så vidt jeg husker, så frygt ikke på forhånd.. Vil også lige indskyde at det virkelig er et fantastisk tv, som Jeg klart kan anbefale, og tape connection som forhandler gør det kun bedre.. De er efterhånden kendt for deres seriøse håndteringer af reklamationer og et generalt højt service niveau.. |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Levering af såvel 32" som 37" vil foregå i uge 43. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Michael Moe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hejsan, Har lige bestilt mit nye fjernsyn til stuen. Håber det holder vand hvad i fortæller omkring dette fjernsyn. Jeg skal selv bruge det til lidt of hvert og håber også at få glæde at netværksdelen til PCén. Her tænker jeg primært på afspilning af MP3. Der er digital lydugang på dyret kan jeg se. Håber egentlig at der snart er nyt omkring de andre dele til Tvét?
Glæder mig ......
|
|
![]() |
|
damsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?c=eur&p=104166
Henter man selv tvet i tyskland koster det ca 12.999 kr, men sjovt nok er det i restordre i tyskland også... |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle VIGTIGT Efter aftale med forhandleren TapeConnection, lukker vi dette Fælleskøb allerede på søndag d. 15/10 kl. 23:00 Årsagen er at priserne er dykket herhjemme nu, og enkelte steder faktisk sælges til samme pris som på Fælleskøb. Der er derfor ingen idé i at opretholde dette Fælleskøb. Alle der har bestilt får selvfølgelig leveret. /Lars Redigeret af Lars - 13-Oktober-2006 kl. 17:53 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Så sænker i vel bare priserne tilsvarende |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Når priserne allerede er helt i bund, så duer den taktik jo ikke. Havde der været 100 eller 200 bestilinger nu, havde sagen været en helt anden. Men det bider jo sig selv i halen. Når prisen ikke er god nok kommer der ikke så mange bestillinger, og så kan priserne ikke trykkes yderligere. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |