recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb #2 af Philips 9731D LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb #2 af Philips 9731D LCD TV

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 13:56

Oprindeligt skrevet af HeideMeister HeideMeister skrev:

Det er heller ikke særligt fedt at TC's pris nu ligger under fælleskøb prisen, og det FØR vi har fået leveret.

Tjaah, priserne på fladskærme falder. Det skal du da kun glæde dig over.... Qua din 14-dages returret har du en effektiv prisgaranti.

Redigeret af JesperLund - 25-Oktober-2006 kl. 13:56
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Kjelds Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Denmark
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 14:21
Det er da rart at priserne falder hele tiden. Bare på denne model er prisen faldet med ca. 500 Euro siden midt august. Men jeg er ved at nå til det punkt at jeg vil gerne give lidt ekstra for at få skærmen hjem inden alt for længe. Synes efterhånden jeg har ventet længe nok på denne skærm, men den er også blevet 1000 kr. billigere :)

Kunne være rart med en udmelding fra TC om forventet leverance?
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 12:39

Tvet for 32 tommer er forsinket til uge 45. mailf ra TC idag.

Må erkende jeg er på nippet til at afbestille og købe tvet det først sted jeg kan få det, har haft vægbeslaget 6325 stående en lille måned nu..

Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Kjelds Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 12:57
Damn! Har bestilt både tv og vægholder hos dem, og så skal man vente 2 uger mere, det er sgu belastende! Især da min første bestilling af tv'et skete den 07/09-06, så det er lige 2 måneder jeg er ved at have ventet på tv'et, når jeg endelig får det :(

Skal dog også lige sige at jeg lavede en ny bestilling da tv'et blev 1000 kr. billigere over fælleskøbet.

PS. Har også lige fået mailen fra TC, men denne gang skriver de at det er en bekræftet leveringsdato af philips som åbenbart skulle være mere sikker end andre bestillinger TC laver hos Philips. 7-9-13
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2006 kl. 11:08
Både 32 & 37 tommer er idag faldet ydligere i pris og tror altså jeg køber mit hos marila trading da jeg ikke skal til næstved og hente så og jeg har fået at vide der er philips 2 årige garanti på varene, eneste minus er jeg selv skal sende det retur, men kan godt klare dette selv i bil, er kun 40 km nemlig til forhandleren..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2006 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af glade glade skrev:

Både 32 & 37 tommer er idag faldet ydligere i pris og tror altså jeg køber mit hos marila trading da jeg ikke skal til næstved og hente så og jeg har fået at vide der er philips 2 årige garanti på varene, eneste minus er jeg selv skal sende det retur, men kan godt klare dette selv i bil, er kun 40 km nemlig til forhandleren..

OK, så længe du bliver godt vejledt, og du stoler på virksomheden. Den er startet for under 2 måneder siden, og der er 0 ansatte.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bjarke88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2004
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2006 kl. 15:57

Giver hummelmose ret. Jeg ville nok også hellere ofre et par hundrede ekstra og købe det hos Tapeconnection.dk. Så er du bedre sikret.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2006 kl. 16:01

"Kan tilføje TC alm priser nu næsten er det samme som fælleskøbet hvis ikke næsten billigere"   ...skrev Glade

Hej!

Hvad mener du helt præcis??

lrev

Redigeret af lrev - 02-November-2006 kl. 16:01
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Kjelds Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2006 kl. 16:09
Fik skærmen i dag. Blev noget overrasket da postbudet stod med en kæmpe kasse uden for døren, en uge før forventet :)
Til top
HeideMeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Februar-2005
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2006 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

"Kan tilføje TC alm priser nu næsten er det samme som fælleskøbet hvis ikke næsten billigere"   ...skrev Glade

Hej!

Hvad mener du helt præcis??

lrev

Det han mener (vil jeg tro) er at fx. 37" tommer versionen nu koster 22644 kr hos TC - dvs.  355 kr billigere end fælleskøbs prisen. Jeg er nu ligeglad - bare jeg snart får et TV - ser dog heller ikke ud som om det bliver i denne uge
Til top
HeideMeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Februar-2005
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2006 kl. 14:31
Bare lidt nysgerrig ... er der nogen der har fået leveret 37" udgaven i denne 2. omgang?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu