|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
|
Hvis du har et klip som kan download et eller andet sted fra, så kan jeg godt teste det for dig.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Jeg har ikke prøvet det før, men skulle virke http://www.sendspace.com/file/ov37yw filen hedder test af undertekster nederst på siden trykker du bare på download |
||
![]() |
||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
|
OK, har hentet filen nu men kan først teste det i aften.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det lyder godt
den er redigeret med VideoReDo TVSuite V4
den beholder nemlig dvb-t teksterne så de virker fint med vlc player på min fantec, skal man selv slå undertekster til fra en ts fil |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har nu tested med dit klip og min Mini2 kunne godt vise dvb-undertekster, med mulighed for at slå den til/fra via sub-knappen på fj. betjening. Den viser også begge undertekst-streams (begge dansk) når jeg trykker på sub-knappen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
tak for det så bestiller jeg en når de virker fra tv2, virker underteksterne nemlig både fra dr HD og canal digtial |
||
![]() |
||
![]() |
|
Vil lige gøre dig opmærksom på, at den nuværende firmware på både POHD2 og Mini2 er stadigvæk noget "buggy", men det ser ud til at der kommer en ny mere stabil release indenfor nogle uger.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |