|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Til en stor stue, ja, det vil jeg også mene. Der ville jeg ikke gå efter mindre end 32" i dag - og gerne 37" hvis pladsen og økonomien tillader det. Til andre formål som sommerhus, køkken, soveværelse, kollegieværelse o.a. er 26" en fin størrelse. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Et forslag til en model: LG 26LC2RA Dansk levering og service (ingen parallel-import) Dette hvis der gerne må være lidt kvalitet med i valg af model også. Jeg har kigget på de helt billige TV, men fandt ikke noget jeg selv ville hænge op derhjemme. LG LC2 er derimod en fornuftig kvalitet for et TV i den størrelse. /Lars
Specifikationer Model 26LC2RA Redigeret af Lars - 28-August-2006 kl. 10:29 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
cfs6254 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg skal på min fars vejne give til kende at en 26" af ovenstende type har interesse.
Lad os få startet et FK af 26+28" |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Nu snakker vi for pokker squ da heller ikke hvad der er for lille men hvad der er plads til Redigeret af mufcdk1974 - 28-August-2006 kl. 11:12 |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Lars det er et rigtig godt bud. Den er jeg med på hvis du kan få trynet prisen i gulvet Find en god pris og lad os få gang i et FK
Mht. størrelse er det individuelt. Jeg har plads til større, men ønsker det ikke i soveværelset. Ville helst have haft 23", men synes ikke der er nogen i den størrelse der tiltaler mig. |
|
![]() |
|
![]() |
De 5.799,- var vores mulige pris til Fælleskøb Modellen fås godt nok til ca. samme pris i paralell-import, men det danske produkt koster vist vejledende 7.999,- og er for tiden på tilbud til kr. 6.499,- Så 5.799,- er nok hvad vi kan presse ud af den citron. Altså med en ren dansk levering og service. Incl. leveringsomkostninger. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
palme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Der findes jo også en anden model af netop den LG der.
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=209308 Så vidt jeg ved, så er det kun farven på rammen til forskel? Ret mig hvis jeg tager fejl. EDIT: Kontrasten står på ovenstående model til at være 800:1, jeg har dog været i kontakt med både LG og SHG.dk, der bekræfter, at kontrasten er 1200:1. Redigeret af palme - 28-August-2006 kl. 12:20 |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Ok troede det var udsalgspris for modellen. Vedr. den Palme linker til, så kan jeg da godt leve med den farve og så spare yderligere
Kommer modellen med fod ? Redigeret af Wuffer - 28-August-2006 kl. 16:25 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Til en stor stue, ja, det vil jeg også mene. Der ville jeg ikke gå efter mindre end 32" i dag - og gerne 37" hvis pladsen og økonomien tillader det. Til andre formål som sommerhus, køkken, soveværelse, kollegieværelse o.a. er 26" en fin størrelse. /Lars [/QUOTE] Køkken måske......men så heller ikke andet da ! |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
hightower1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jeg er enig i at den model Palme har fundet virker god... (selvom jeg havde foretrukket samsung LE-27S71B) men godt at i har taget forslaget seriøst!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg er også interesseret i et fælleskøb på et 26-27 #.
|
|
![]() |
|
palme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Jeg er, som hightower1, også mest interesseret i Samsung LE-27S71B, så hvis muligheden er der, så er jeg helt klart mest tændt på Samsungen.
LGen kunne dog også blive en mulighed. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |