|
|
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Jeg er klar på en sølv. Sign me up! LG 26LC2RA - Kr. 5.499,- Hvad med et væg beslag?
Jacob |
|
![]() |
|
tv_dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Samme her !!
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Vi har fået et tilbud på et B-Tech væg beslag. Kr. 349,- ved køb sammen med et LC2 på Fælleskøb. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Det lyder rigtigt godt
|
|
![]() |
|
motidaz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Er folk slet ikke ude efter et tv med indbygget dvb-t tuner?
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Der er jo ikke meget ved en DVB-T tuner hvis man har kabel-tv eller lign. og umiddelbart vil jeg tro at det er de fleste.
Er der iøvrigt nogle der kan give mig dimensionerne på fjernsynet? jeg har ikke kunne finde dem nogle steder og vil gerne være sikker på at det passer der hvor jeg har planer om at hænge det :) Redigeret af mylle - 18-September-2006 kl. 20:50 |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Det ser desværre - for mit vekommende - ud til at det ikke ender med en Panasonic TX-26LX60F i denne omgang - burde ellers være til at få forhandlet ned i en fornuftig pris... kan fås i Tyskland fra ca. €750, hvilket svarer til omkring kr. 5600->5700. Her er virkelig tale om et godt produkt - har ét i forvejen, men har brug for ét mere. Billigste pris hos dansk forhandler for øjeblikket: http://www.danskdatasalg.dk/default.asp?vis=vare&id=5517 |
|
![]() |
|
kkoustrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Er nu også mest vil med panasonic`en...
Glæder mig godt nok til dette bliver sat i gang, så jeg kan få et fjernsyn i soveværelset.... Redigeret af kkoustrup - 18-September-2006 kl. 21:52 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
/Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg ville nu gerne have haft en med DVB-T, men hvis det ikke kan være anderledes
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Så er Fælleskøb af LG LC2 modellerne igang: Der er oprettet et nyt emne til det Fælleskøb /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
fedt, det er en god pris. Jeg skal lige undersøge om jeg skal have et eller to. Skal man bestille her eller på Justbuy it hjemmeside?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |