Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
ojr5896
Super bruger
Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 11:57 |
knekker skrev:
Nu går jeg nok offtopic, men min umiddelbare indtryk af Rekordere er at det er en kvalitets bevist side, de tilbud der kommer kan man roligt og sikkert invistere i.
Salg af dette TV uden MPEG4, samt hvad FilmSalgFreak siger, er dette slet ikke tilfældet, men snarer et tilbud fra et firma som forsøger at komme af med dette skrammel. Jeg som kunde kunne aldrig stille mig tilfreds med at skulle sidde med 2 fjernbetjeninger i hver hånd for at tænde og navigere fjernsynet.
|
Indstil dig på at udviklingen går så hurtigt at du skal have en box til dit tv i fremtiden også uanset hvad der er indbygget i dag, dette tv er bestemt ikke skrammel, men et tv der er rost til skyerne med fremragende billedkvalitet, mpeg 4 eller ej, det bliver tv'et ikke ringere af!
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:00 |
knekker skrev:
Indstil dig på at udviklingen går så hurtigt at du skal have en box til dit tv i fremtiden også uanset hvad der er indbygget i dag, dette tv er bestemt ikke skrammel, men et tv der er rost til skyerne med fremragende billedkvalitet, mpeg 4 eller ej, det bliver tv'et ikke ringere af! |
Sludder det er et tv og ikke en monitor. Selvfølgelig vil det være at fortrække at tv'et understøtter mpeg4 hvis man ønsker at modtage et mpeg 4 signal.
|
 |
ojr5896
Super bruger
Oprettet: 24-April-2007
Point: 392
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:07 |
Det er ikke sludder, når vi går ind i den digitale verden, så bliver ligesom med parabol/sat - at man ændrer standarten rimelig ofte, så du vil overtid ende med en box - bare vent.
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:36 |
hvad så den dag man skal optage noget eller lave download fra internettet(hente film). så skal man også have en boks. køb dette kanon tv, hvis man mangler et 46 tommer
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:41 |
ojr5896 skrev:
Det er ikke sludder, når vi går ind i den digitale verden, så bliver ligesom med parabol/sat - at man ændrer standarten rimelig ofte, så du vil overtid ende med en box - bare vent. |
korrekt en dag vil man ende med en boks. Men hvorfor bliver tv'et dårligere med en indbygget tuner ? Så vil man jo slippe for den externe boks de næste 2-5 år.
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:43 |
fordi man så kun kan købe et lcd og har aldrig selv brugt den intern tuner Den nye model med mpeg4 får helt sikkert en anden pris
|
 |
flex195
Super bruger
Oprettet: 04-Juli-2008
Point: 459
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 14:16 |
Hvordan er den her model iforhold til px80? er det en større model?
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 15:15 |
Den bedre end en px80, den er FULL HD. Men det vigtige er at den har et bedre panel end px80.
til knekker
Hvis dette tv er noget skammel, så må du åbenbart have et pioneer tv. Man kan ikke få et bedre tv til 10.000 og det levere et kanon billede. du kan jo bare lade være med købe det, så kan kun se dit indlæg som en provokation. Jeg optager 80 procent, af det de udsendelser jeg ser. Så har jeg en reocdere, samt en HTPC og et surround/bluerayafspiller. Så jeg har mange fjernbetjeninger. Men en multifjernbetjeninger er opfundet.
Redigeret af xcardman - 12-Februar-2009 kl. 15:27
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 16:09 |
FilmSalgFreak skrev:
Jeg har haft en 50" af denne Full HD model.
Den blev leveret tilbage efter 14 dage, da den, efter min opfattelse, larmer alt alt for meget. Der sidder 4 eller 5 blæsere bag på fjernsynet.
Og det var IKKE en fejl ved fjernsynet. Havde forhandleren ude og lytte til det. Det skal lyde sådan.
|
Mit PZ85 har også 5 blæsere bagpå - og det er fuldstændig lydløst
Så nej - det skal ikke lyde sådan uanset hvad din forhandler har bildt dig ind.
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 16:19 |
knekker skrev:
Nu går jeg nok offtopic, men min umiddelbare indtryk af Rekordere er at det er en kvalitets bevist side, de tilbud der kommer kan man roligt og sikkert invistere i.
Salg af dette TV uden MPEG4, samt hvad FilmSalgFreak siger, er dette slet ikke tilfældet, men snarer et tilbud fra et firma som forsøger at komme af med dette skrammel. Jeg som kunde kunne aldrig stille mig tilfreds med at skulle sidde med 2 fjernbetjeninger i hver hånd for at tænde og navigere fjernsynet.
|
Sikke en gang sludder og vrøvl - det kan godt være dine personlige behov er sådan at du kun vil have en skærm med indbygget mpeg4 tuner, men det gør ikke skærmen til noget skrammel at den ikke er der - vi er mange der er helt ligeglade med dette. Hvis tilbuddet ikke er noget for dig af den grund så fair nok, det står dig frit for at lade være med at købe - men der er ingen grund til at komme med provokerende udtalelser som dette der insinuerer useriøsitet om hverken recordere.dk eller forhandleren.
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
Erroneus
Bruger
Oprettet: 21-December-2006
Point: 67
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 18:20 |
Man kan købe sig til en box med MPEG4 support, man kan ikke købe sig til bedre billedekvalitet.
Lad nu værd med at gå så meget op i det MPEG4 support, når størstedelen allgevel skal have en boks stående eller sagtens kan leve med en boks.
|
|
 |
Hansemand
Guld medlem
Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 537
|
Sendt: 12-Februar-2009 kl. 18:49 |
spawn skrev:
FilmSalgFreak skrev:
Jeg har haft en 50" af denne Full HD model.
Den blev leveret tilbage efter 14 dage, da den, efter min opfattelse, larmer alt alt for meget. Der sidder 4 eller 5 blæsere bag på fjernsynet.
Og det var IKKE en fejl ved fjernsynet. Havde forhandleren ude og lytte til det. Det skal lyde sådan.
|
Mit PZ85 har også 5 blæsere bagpå - og det er fuldstændig lydløst
Så nej - det skal ikke lyde sådan uanset hvad din forhandler har bildt dig ind. |
Er du helt sikker på at dit pz85 er fuldstændig lydløst? Jeg kan høre lidt svag sus når lyden er slukket fra mit. Blæserene i tv'et ligner dem der sidder i pc'er. Og nej, jeg er ikke meget ung med god hørelse, snarere tværtimod.
|
Mvh Hansemand
|
 |