|
|
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | ||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 25-August-2006 kl. 10:18 |
|||
Hej Alle Redigeret af Lars - 27-August-2006 kl. 20:27 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
![]() |
||||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|||
Hej Lars,
Den ser godt nok lækker ud!! Hvad menes med at kunne optage 3 programmer og se et fjerde - hvis optageren 'kun' har 2 tunere?! Kan den rent faktisk de-muxe 2 kanaler med hver tuner - og derfor lagre 3 kanaler, mens et fjerde ses live? (eller er der noget jeg misforstår - skal optagelse af yderligere programmer ske på ekstern optager?!)
Heldige kartoffel /Lars |
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Ja, DVB-T modtagere kan teknisk set godt optage flere kanaler samtidig - hvis de ligger indenfor samme multiplex. En DVB-T modtager med én tuner, vil kunne optage f.eks. både DR1 og DR2 samtidig. Altså hvis softwaren er skrevet til det, og hardware iøvrigt er hurtig nok. Denne Arion kan - såvidt jeg ved - optage hele 4 programmer samtidig. Men kun fra 2 multiplex, da den "kun" har 2 tunere. Men hvis man ser et program imens, kan den kun optage 3. Man optager sikkert et eller andet inde i apparatet når man kigger med. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|||
Hehe, jeg synes godt nok den er grim. Specs ser derimod ganske spændende ud. ![]() Mvh Michael |
||||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||||
![]() |
||||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|||
Hej Lars og Michael,
Ja - ok, sådan havde jeg også opfattet det (det betyder nok ikke så meget for os danskere på nuværende tidspunkt, men blot for at slå det fast, vil den så ikke kunne optage 3 programmer fra Tyskland, Danmark og Sverige på samme tid - derimod vil den kunne optage f.eks. alle 4 danske kanaler samtidig). Jeg kunne ikke lige finde denne variant (9310) på Arion's hjemmeside - derimod står at 9300 har RF modulator - så mon ikke 9310 også har?!
Smag og behag er jo heldigvis forskellig (men jeg tænkte nu også i første omgang på specifikationerne) ![]() Det kan være svært at bedømme udseende ud fra de tilgængelige billeder, men jeg kan nu godt forestille mig at den i virkeligheden oser af kvalitet (umiddelbart har Arion gen-oplivet den gamle Luxman champagne-farve). /Lars |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
![]() |
|||
Jeg har selv DVB-S udgaven, som designmæssigt er nøjagtig magen til. Jeg synes nu den er meget flot. Det med at optage 4 programmer samtidig fungerer upåklageligt. Forskellen på 9300 og 9310 er iøvrigt kun, at 9310 har embedded Conax, mens 9300 ikke har. Håber ikke DVB-S udgaven bruger samme fjernbetjeningskoder som DVB-T udgaven, hvis jeg beslutter mig til at supplere op med sådan en, da de i så fald skal stå oven på hinanden. Flemming Redigeret af fltk - 25-August-2006 kl. 11:51 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jo, det har den. Jeg har hentet brochuren ned:
Og så kan jeg forstå at 9310 har Conax interface også. Altså udover de 2x CI (Common Interface). /Lars Redigeret af Lars - 25-August-2006 kl. 13:07 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Lars,
Det er da den forkerte manual der findes på det link.... til AF-9300 (DVB-S udgaven) - du tester virkelig om vi er vågne her fredag eftermiddag ![]() Jeg har selv prøvet at hente dokumentationen ned fra Arion adskillige gange - men får fejl fra deres server ![]() /Lars |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Så vil det nok glæde dig, at forhandleren nu oplyser at den model vi får til Fælleskøb faktisk er sort istedet /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Øøøøøøøvvvvv........ ![]() ![]() Nej, den passer faktisk bedre til mine andre enheder der i forvejen er sorte. /Lars |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Alle Udover de to tunere og PVR-funktionen, så fremhæver importøren også detaljer som: Chapters ved optagelse (som på DVD) |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
![]() |
|||
Jeg er også lidt træt af, at det bliver den sorte version. Jeg har manualen liggende her på PCen, men hvordan får jeg den postet til jer? Flemming Redigeret af fltk - 25-August-2006 kl. 13:14 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |