recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Arion DVB-T modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Arion DVB-T modtager

Besvar Besvar Side  <1 891011>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 15:24

Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Dette fælleskøb er lukket, ser jeg og Xave har taget modtageren af hylden. Betyder det at selve fælleskøbet er syltet eller hvordan??

Hvor ser du at fælleskøbet er lukket?

Flemming

Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 15:31
Under Fælleskøb står der lukket.
Mvh Hansemand
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 15:53

Dette fælleskøb er lukket, ser jeg og Xave har taget modtageren af hylden. Betyder det at selve fælleskøbet er syltet eller hvordan??

Dem der har bestilt får leveret.

Men pga. problemer med strømforsyningerne, er der nu lukket for yderligere bestillinger.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 16:31

Hej Lars,

Kan/vil Du fortælle nærmere omkring strømforsyningerne? Vil dem der har bestilt få leveret en modtager med mulig defekt strømforsyning?? Det er måske således at, det første, man skal er at fortryde sit køb, for ingen er vel interesseret i en defekt strømforsyning. Hvis dem der har bestilt får en modtager med en ok stømfosyning skal de så vente 100 år og en madpakke på at få leveret, ved Du noget om det?

Mvh Hansemand
Til top
Vombat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Dem der har bestilt får leveret.

Men pga. problemer med strømforsyningerne, er der nu lukket for yderligere bestillinger.

/Lars

Hej Lars!

Kan du være lidt mere specifik end "problemer med strømforsyningerne"? Jeg synes Hansemands kommentarer er relevante. Og er det i øvrigt et godt produkt? Vil det blive et fælleskøb på et senere tidspunkt, når problemt med strømforsyningerne er løst? Apparatet opfylder nemlig lige mine behov, og jeg havde håbet...

Kan du måske også løfte sløret for ændringerne i HD´enes størrelser?

Mange hilsner

Peter  

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 21:50

Hej

Den sending importøren fik til landet havde defekte strømforsyninger. De kunne ikke leverer strøm nok til store diske.

Det bliver løst for dem der har bestilt, men da dette Fælleskøb pga. problemerne er blevet en ren underskudsforretning så valgte de fornuftigt nok at lukke nu.

Der kommer næppe flere Arion Fælleskøb - dertil har interessen været alt for lille.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Vombat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej

Den sending importøren fik til landet havde defekte strømforsyninger. De kunne ikke leverer strøm nok til store diske.

Det bliver løst for dem der har bestilt, men da dette Fælleskøb pga. problemerne er blevet en ren underskudsforretning så valgte de fornuftigt nok at lukke nu.

Der kommer næppe flere Arion Fælleskøb - dertil har interessen været alt for lille.

/Lars

Det med interessen er vel den evige diskussion om hønen og ægget. Det forlød, der ville komme en anmeldelse, og det tror jeg ikke jeg er den eneste, der ventede på. Jeg har ikke råd til at sende 3.200 efter et måske godt apparat.

Peter

Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 22:03
Jeg vil give Vombat ret.

Jeg gik også og ventede på en anmeldelse, og en "deadline" inden jeg tog en beslutning.

Ser ud til at dække mine behov, hvis modtageren virker som den skal, men jeg har læst meldinger om periodiske manglende undertekster ved optagelse, og derfor ventede jeg selvfølgelig på en anmeldelse, der kunne kaste lys over dette.

Så hvis der stadig kommer en anmeldelse, synes jeg ikke man på forhånd kan konkludere om der er interesse nok for endnu et fælleskøb.

Ærgeligt for Xave, at det nu er en underskudsforretning.
Jeg ved ikke hvem der sidder med fletningerne i postkassen i et sådan tilfælde.
Jeg havde bare ikke forestillet mig at det var forhandleren.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 22:13
Det kunne jo være at "fltk" "Flemming" kunne komme med nogle guldkorn, jeg mener at forstå at han en sådan modtager, og har haft den et stykke tid.
Mvh Hansemand
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2006 kl. 08:50

Det kunne jo være at "fltk" "Flemming" kunne komme med nogle guldkorn, jeg mener at forstå at han en sådan modtager, og har haft den et stykke tid.

Nej, det er DVB-S udgaven, Arion AF 9300PVR,  jeg har, altså den med 2 indbyggede sattelittunere. Jeg har haft den siden august 2005 og det er det bedste elektronikkøb jeg nogensinde har gjort. Den kan så meget og så godt som ingen anden modtager. Funktioner og menuer er stort set identiske på DVB-T og DVB-S udgaven. Jeg har gennem tiden skrevet en del indlæg omkring min egen modtager, så prøv at bruge søgefunktionen. Hvis DVB-T udgaven har lige så god en software - og det formoder jeg den har - så vil ingen blive skuffet.

Flemming

Til top
A.Morup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2006
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2006 kl. 09:08

Jeg er også en af dem som har overvejet dette fælleskøb, selvom jeg stadigvæk er meget tvivlende (især fordi jeg gerne vil have en DVB-T / DVB-S combi receiver). Jeg har også udskudt min beslutning til der forelå en anmeldelse fra Lars...

Men lidt ærgeligt at det her gik galt - både for Recordere.dk men naturligvis også for Xave. Jeg håber at det ikke får Recordere.dk til udelukkende at satse på "sikre" fælleskøb fremover, ligesom jeg naturligvis håber at se Xave og Arion i fremtidige fælleskøb...

/Anders

Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 09:35

Der er kommet en opdatering til Topfields TF-5000PVR, så nu er problemet med undertekster væk. Den kan kun optage 2 programmer samtidigt, og USB er lidt langsommere, men ellers mener jeg, at den er Arion overlegen på de fleste punkter, og den har ingen problemer med strømforsyningen - der er eksempler på opgradering af HDD til 750 Gb! - og jeg har heller ikke oplevet problemer med svigt i forbindelse med "næsten fyldt disk".

Den findes både i DVBs, c, t og combo st - min er en DVBt

miri
Til top

Besvar Besvar Side  <1 891011>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu