recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Arion DVB-T modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Arion DVB-T modtager

Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
Vombat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2006 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Der kommer næppe flere Arion Fælleskøb - dertil har interessen været alt for lille.

/Lars

Hej Lars,

Tør du driste dig til at fortælle os dine konklusioner om brugen af apparatet?

Peter

Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Der kommer næppe flere Arion Fælleskøb - dertil har interessen været alt for lille.

Er det nu en rimelig konklusion? Det kan godt være jeg ikke har fulgt ordentligt med, men jeg synes nogle gange (muligvis få) at der dukker fælleskøb op, som ikke nødvendigvis er direkte drevet af en udtrykt interesse fra brugerne af forumet.

Jeg vil da forvente, at den bedste forudsætning for et succesfuldt fælleskøb er en udtrykt interesse fra brugerne om typen af produkt oftest sporet ind på nogle specifikke modeller. Så vidt jeg kan se har Arion været diskuteret lidt, men ikke direkte som optakt til et fælleskøb. På det seneste er der også dukket fælleskøb op på f.eks. to GPS'er, som jeg ikke har set nogen udtrykt interesse for. At det ene så er blevet en stor succes er jo bare dejligt og spørgsmålet er jo så hvorfor det lige rammer plet, og hvorfor man følger op med en ny GPS, når det må forventes at impulskøberne har slået til på det første?

Man kunne godt få den tanke, at nogle fælleskøb initieres af forhandlerne. Som potentiel køber står man så og skal vurdere (hvis det ellers er muligt) om det nu også er interessant og om det er et godt alternativ til det man ellers havde tænkt på at købe.

Dette er ikke ment som en kritik, men bare en ting der er værd at overveje når man starter et fælleskøb. Det skulle jo helst ikke gå hen og påføre leverandøren et tab, så måske det ville være smart at sikre at der har været en optakt, hvor folk har haft mulighed for at lufte deres interesser, så man allerede på forhånd har en fornemmelse af om der vil være tilslutning til et fælleskøb.

- John
Til top
reinhold Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2006
Sted: Denmark
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 08:41

Test tilbydes!

Jeg er ikke professionel skribent, men kan da gøre mig forståelig på skrift. Og jeg har en Arion AT-9310 i tre uger og bruger den dagligt. Hvis det har interesse vil jeg gerne stille min tid til rådighed og lave en test af maskinen, og så publisere den her i forummet.
Men jeg skal først vide om I har nogle specielle emner I gerne vil have dækket, eller om det skal være 'gennemgang' af maskinen.

Min tid er presset, så fra jeg går i gang til jeg er færdig, vil nok tage et par uger - så står du og skal bruge testen nu - kan jeg ikke hjælpe. Skriv dog til mig, hvis du skal vide noget bestemt lige nu!

Og så lige en lille finte: I installer en 2,5" disk og hæng den op i gummibånd (ikke alm. elastikker - de holder ikke). Min VHS er nu den enhed der 'larmer' mest. Arion kan jeg slet ikke høre og selvom en 2,5" disk ikke er lige så hurtig som de nye 3,5", er fint hurtig nok til dette. Jeg har optaget tre programmer samtidig og kan kun sige at det ser godt ud!

mvh - John Reinhold
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 16:08

Hej reinhold

Jeg tror helt sikkert, at det har interesse, men dit tilbud om en test ligger nok noget skjult her i fælleskøb tråden, hvor der , måske, ikke er så mange der læser det.

Flemming

Til top

Besvar Besvar Side  <1 91011

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu