|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
Hvorfor både 1 og 2? Hvis du i øvrigt vil have en Profile 1.1 afspiller, så du kan bruge PiP, vil dit punkt nummer 2 svjv. ikke lade sig gøre. |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Begge dele, for fremtidssikringens skyld. Vil gerne kunne "leve" med min receiver og få fuld udnyttelse heraf, indtil jeg "hopper" på "ny receiver" vognen. Jeg har ikke lyst til at skulle skifte afspilleren ud igen, når jeg endelig køber en ny receiver. Kan dekodning af lydspor i receiveren ikke fungere på en profile 1.1 afspiller? Det lyder kryptisk!?! |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
Fordelen ved en profile 1.1 afspiller er at den kan lave PiP, og derved vil der i
de fleste tilfælde være to lydspor. Disse to lydspor afkodes i afspilleren inden de mixes, og derfor sendes de som PCM til forstærkeren. Dit punkt nr. 1 gør jo netop at du ikke er afhængig af din forstærker. |
|
![]() |
|
datyfon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Jeg ville helt sikker være interesseret i et fælleskøb.
|
|
Panasonic 42PV60EH
Sony RDR-HX720B Samsung Yousee plus boks Logitech Z-5450 Playstation 3 |
|
![]() |
|
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Nogen der har hørt om det er rigtig at Samsungs BD P1200 vil blive opdateret med profile 1.1 via firmware? Det står kryptisk i manualen at dette kunne blive en mulighed..
Men hvis det er rigtig er jeg superfrisk på Samsung BD P1200!!! ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tvivler stærkt, da det ville kræve at den allerede nu har den ekstra video
encoder, som er kravet i Profile 1.1. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej Kan i ( recordere ) sige noget om hvilket mærke(r) og type(r) som i tror at i vil satse på til et evt fælleskøb ? eller kan vi først regne med at høre mere nyt efter sommer ferien MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Der findes vel i grunden ikke så mange valgmuligheder lige nu indenfor standalone Blu-ray afspillere. Sony har en ny, Panasonic har en ny. LG har en nyere kombi. Samsung har en. Er der flere ? Men på nuværende tidspunkt er til ikke til at sige. Hverken om der bliver et Fælleskøb, for det kræver at vi dels finder en forhandler som er i stand til at levere med rabat, samt om fabrikanten kan levere dem. Både Sony og Panasonic kunne være spændende. Men et Fælleskøb er nok ikke muligt lige nu på de modeller. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej Lars Tak for hurtigt svar Det bliver så spændende at se hvad der sker efter sommer ferien , vi kunne godt bruge nogle solstråler med det vejr her |
|
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Tjek lige prisen på Samsungs dualformat player I dette link står der "€550 ($400)" men de må have fået byttet om på valutaerne og det stemmer med dette link
Kort sagt: 400 euro for en dualformatplayer ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Ja det lyder godt nok vildt billigt , meeeen lad os nu , for selv 550euro lige over 4000kr , så er der da dømt pris krig , men det er jo lige en krig for os |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej , nu er sommer ferien overstået for de fleste MVH |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |