recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Boston Soundware surroundsæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Boston Soundware surroundsæt

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af Boston Soundware surroundsæt
    Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 22:28
 

 


 

Spørgsmål til Fælleskøb herunder >>
 


Redigeret af Lars - 09-Oktober-2012 kl. 08:15
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
DIY! Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DIY! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 09:51
Super tilbud  - godt gået recorder! Desværre har jeg lige købt mit sæt Soundware S i Tyskland (ca samme pris), men jeg ville godt nok hellere have købt det i DK, med returret og dansk garanti :-(

Har forøvrigt ikke hentet det endnu - så jeg kan ikke udtale mig om hvordan det spiller før efter efterårsferien.

Glæder mig til at høre jeres erfaringer med sættet.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 23:57
Har også lige købt XS sættet med en mindre Onkyo 515 og det spiller faktisk ganske fornuftigt størrelsen taget i betragtning. 
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 00:58
Hej Alle

Antal bestillinger:  6

  • 5 sæt Soundware-XS
  • 1 sæt Soundware-S


  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 09:36
Hej Alle

Antal bestillinger:  9

  • 6 sæt Soundware-XS
  • 3 sæt Soundware-S


  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Mring Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 19:27
Hvor lang tid kører dette fælleskøb. Skal købe et sæt til en fødselsdagsgave som skal gives i starten af november og disse sæt ser meget interessante ud.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 19:36
Det skulle du nok kunne nå :-)
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 10:35
Hej Alle

Antal bestillinger:  16

  • 9 sæt Soundware-XS
  • 7 sæt Soundware-S


Mere om tilmelding her

  /Lars


Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Jobu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2010
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jobu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 14:46
Hej! Er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan sættet spiller? Jeg overvejer at sætte baghøjttalerne lige over sofaerne, men 3 meter over dem - pegene ned af - lyder det fornuftigt?
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 15:33
Det spiller såmænd ganske ok til prisen. Subben integreres ganske fint med højttalerne ved film men den kan dog godt være lidt svær at styre mht. lydniveau når det kommer til musik men det er nok meget naturligt de små højttalere taget i betragtning da subben trods alt skal tage sig af noget af mellemtonen.

Jeg har haft et Jamo HCS5 før i tiden som har nogenlunde samme størrelse men synes at BA sættet er en tak bedre.
Til top
Jobu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2010
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jobu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 15:59

Okay - du lyder ikke voldsomt imponeret? Vil det sige, at jeg er 'better off' hvis jeg går efter noget andet? Fx. deres Focal sæt?

Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 16:16
Det er jo lidt individuelt tror jeg det med at blive imponeret :)

Jeg er voldsomt imponeret over hvor godt et sæt Audiovector Si3 lyder f.eks. Så nej jeg er ikke voldsomt imponeret over sættet men synes alligevel det gør det fornuftigt til prisen.

Mit blev så også bare købt for at have noget lyd i vinterperioden indtil jeg skal have noget andet og større igen.

Det letteste ville være for dig at høre det et sted.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu