|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
Hvorfor ikke gå hele vejen med DENON AVR-4306 Det er da noget der rykker. HFK er helt sikkert friske. |
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Mig bekendt har HFK import og eneforhandling af Denon i DK Norge og Sverige (?).Det forhindrer selvfølgeligt ikke andre i,at paralleimportere, - hvad jeg rent faktisk synes,at erindre at bla TC på et tidspunkt gjorde ? .
|
||
![]() |
||
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Tapeconnection har tidligere forhandlet Denon, men det var vist parrellel import. Om et kort øjeblik lanceres 4320 (efterfølgeren til 4306), den kunne jo være interessant, synes jeg
![]() Link Redigeret af Nullermanden - 08-September-2006 kl. 17:50 |
||
![]() |
||
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|
Det eneste andre end Hifiklubben, der sælger Denon, er det ikke Audiosound?? De plejer at være 10-20% billigere end HFK, men de har ikke 2807’eren i deres sortiment endnu.
Det kunne da ikke ske noget ved at høre om de var friske på et fælleskøb.... |
||
![]() |
||
René Nygaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Easyshopping sælger også Denon 2807. Mht. parallelimport, så har jeg set den i Tyskland til 804 Euro... kan nok findes endnu billigere... |
||
![]() |
||
René Nygaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
[/QUOTE] Hvorfor ikke gå hele vejen med DENON AVR-4306 Det er da noget der rykker. HFK er helt sikkert friske. [/QUOTE] AVR 4306 er super fed, men jeg synes den er for dyr. Med 2807 får du super kvalitet og kraft for en overkommelig pris Er der ikke andre der er friske på 2807? Som tidligere skrevet i tråden ser det ud til at der pt. er tre forhandlere i DK - HFK, audiosound og easyshopping. Og TC har vist også tidligere forhandlet Denon. Mon ikke der er bases for at spørge en af ovennævnte |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Jo.....men jeg kan bare slet ikke forestille mig HFK deltage i sådan npget(fælleskøb)
![]() |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej - men mon ikke én af de andre kunne være friske? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
De plejer at være friske - indtil de erfarer at der ligger en vis risiko for dem også. At de skal give en pris baseret på et forventet salg, bestille hjem på forhånd, uden at vide om de har solgt en eneste. Så trækker de følehornene til sig igen. Det er deres internet-shops ikke rigtigt gearet til. Så nej, min erfaring indtil videre siger mig at Denon ikke lige er en mulighed på Fælleskøb. Hvad med Pioneer ? /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
jaa...hva`med Pioneer.vsx4?
|
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Naaaa... Jeg skal have mig en Denon 2807 Den kan købes igennem Easyshopping for 6.999. (HFK 7.999) Men det må alligevel kunne gøres billigere! Eventuelt gennem parallelimport. Er der nogle der har nogle gode idéer? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Pioneeren er da at foretrække.....og koster vel næsten det samme i Tyskland,så......det... Et Denon fælleskøb er vist ikke realistisk Redigeret af lrev - 17-September-2006 kl. 18:40 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |