|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
||
Hvorfor Denon? Er lidt nysgerrig og står selv for at skulle købe. Kan lide lyden i Yamaha RX-V2600 men vil godt ned omkring 7-8000 inden jeg køber. Er Denons på niveau, eller bør man gå efter RX-V1600/1700?
Pioneer virker også som et teknologisk stærkt kort, men er lyden på niveau med Denon og Yamaha? |
|||
![]() |
|||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
||
Vil bare lige skrive, at jeg også er interesseret i et 2807 fælleskøb, hvis det kan lade sig gøre.
|
|||
![]() |
|||
René Nygaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
Det er super
![]() |
|||
![]() |
|||
Duckmann ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Jeg er også med på at lave fælles køb... |
|||
![]() |
|||
_NTA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Hvor er ellers det billigste sted at købe denne reciever indenfor landets grænser, hvis altså fælleskøb ikke bliver aktuelt?
|
|||
![]() |
|||
René Nygaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Som jeg har skrevet tidligere i tråden er det vist easyshopping.dk... |
|||
![]() |
|||
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
||
Hej Uden at være en ørn til tysk, vil jeg mene at Denon'en vinder over Pioneer VSX4 i denne test: http://www.hifi-regler.de/testberichte/heimkino/av-receiver- vergleichs-test_1.php /Martin |
|||
![]() |
|||
_NTA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
At skrive at de vist også sælger den, er vel ikke det samme som at sige, at easyshopping.dk er de billigste - men hvis det er sådan man skal fortolke det, så ok... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis der er nogle der kan finde den billigere hører jeg gerne |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Er der slet ikke nogle der er friske... |
|||
![]() |
|||
Mads Jorgensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
||
Jeg er på.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |