|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
|
Er det ikke 50pg6000 der er på billedet?
Alle andre steder på nettet ser den sådan her ud: ![]() ![]() ![]() Endnu federe ![]() Redigeret af cgmand - 25-April-2009 kl. 18:12 |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ups - der er da vist sket en forbytning af billederne et sted Check de nye billeder af 50PQ6000 her /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
har den ikke samme design som en LG PS8000?.
For der ligger nogle rigtig gode billeder af en LG PS8000 her på siden. |
||
![]() |
||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
|
Super, nu er jeg endnu mere forelsket i det her tv ![]() Så må det bare gerne snart blive den 1. tak! |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
husk jeg havde sat et ?, men for mig ser de alså ens ud |
||
![]() |
||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
|
Hvordan er dette tv ift. et x10?
|
||
![]() |
||
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() |
|
Kommer der ikke også mulighed for 42PQ6000? Mvh. Jacob |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der ikke nogen jer herinde der har erfaringer med denne skærm, som i vil dele ud af?
Jeg er selv meget interesseret i at vide hvor godt sort niveauet er, samt om der er problemer med rentention eller burn-in? Har læst på AVforums, at en nogle af brugerne derinde har haft store problemer med burn-in på forgængeren 50pg6000 ![]() |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
har skrevet til just but it og forhørt ang. 42" model da jeg også kunne bruge sådan en, men det ville de ikke da den ikke var på lager?
![]() ![]() |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Skal dette tv tilkøres med de 200timer , eller ? er LG stadig ikke så langt fremme plasma vise at det er et krav her?
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
xsgx ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
hej er der nogen her inde der kan fortælle mig forskellen på pq 3000 og pq 6000. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |