|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
FlatpanelsDK har lavet en test af SL8000, og den får rosende ord med på vejen: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1256547199 |
|
![]() |
|
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
SL8000 er med plastskærm og SL8500 er med glasskærm. Hvad er fordelene og ulemperne - bortset fra den sidstnævnte medfører nogle flere kilo på vægten? Til Jer der har købt ... det ville være herligt med lidt videndeling vedr. denne smukke skærm. |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Har tilmeldt mig og får en mail at jeg blot skal bestille og betale på deres hjemmeside. Men selvom tilbudet er med levering lægges porto og forsendelse oven i prisen. desuden kræver de at man er hjemme mellem 08:30-16.00 noget der er meget svært når man arbejder. På deres hjemmeside koster post dk forsendelse 75 kr/ 125kr(forsigtig) hvorfor skal vi så betale 350 kr |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Der betales 10.499,- alt incl. /Lars Redigeret af Lars - 28-Oktober-2009 kl. 11:39 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
John Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
min kommer i morgen, men ved ikke om jeg har gjort det forkert, men jeg fulgte linket og bestilt recorder tilbud? Redigeret af John Bach - 26-Oktober-2009 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Der er ryddet op i dette emne, da det havde udviklet sig til en for dette emne irellevant debat, omkring detaljer i forbindelse med selve bestillingen. Pakken på dette Fælleskøb koster kr. 10.499,- alt incl. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
LDDK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Glæder mig som en lille dreng til det ankommer ang. "oprydning"
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Har fået mit og er gået i gang med at instille det.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Antal bestillinger: 11 9 stk. tilbage, heraf 2 stk. til umiddelbar levering. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |