|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() |
Jeg får nok ikke tid til at sætte det op i den kommende periode, men vender frygteligt tilbage...
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Super og mange tak for indsatsen indtil nu Er der iøvrigt nogen herinde som ved, om man kan købe den med DVB-T tuner passende for det danske marked? Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
DVB-T - der er jo kun een tuner? - så vælger du jo HD fra? så er der da mange andre mediesafpillere du kan bruge.
|
|
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
for at dtt tuneren skulle kunne bruges fremover med tiden på boxers nye net skal boksen være godkendt af dem .
db 800 leveres pt kun med dvb-s tuner |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej den findes også som dvb-c , huntiedk har den til kabel. hilsen agger Redigeret af agger - 06-Juni-2008 kl. 13:52 |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
HD betyder ikke så meget for mig og jeg modtager kun signal via DVB-T alligevel. Det der betyder noget i mit setup er, at jeg længe har ledt efter en hardware boks, som kan afspille mine .ts optagelser, så jeg kan have en simpel 'dims' stående ved TV'et, der ikke kræver setup og som altid bare fungerer (ingen problemer med at den lige pludselig skifter format, opløsning eller bare viser sort skærm). Alle optagelser laves da på en 'server', som tilgåes remotely eller via et plugin til Media Portal som gør det muligt at sætte keywords op, som f.eks. 'optag alt med Bruce Willis' eller 'Formel 1'. Dermed slipper jeg for at rode med Media Portals frontend, med tilhørende bugs. Det er også derfor at det er vigtigt for mig, at man kan tilgå disse optagelser via et share og at der en eller anden applikation/media player på Dream Boxen, som gør det let at browse hen til optagelserne og afspille den rigtige. Hvis man så kan slette dem man har set, ville kun gøre det endnu bedre. Hvis der så var en DVB-T tuner indbygget ville jeg kunne bruge den i stedet for den DVB-T tuner, der er i mit TV, for denne kan ikke vise undertekster ordentligt. Hvis der så kom HD via DVB-T i fremtiden, så er det vel også bare et spørgsmål om at skifte tuneren ud med en kompatibel en og så kører jeg HD både på live TV (via DreamBoksens tuner) og til min PC via dens nye HD DVB-T tuner. Dermed skal der skiftes minimalt med hardware ved overgang til HD. Jeg håber at dette afmystificerede mit underlige behov Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
Men den er da modulært opbygget, så man kan skifte tuneren ud efter behov? Og på deres website står der: - Tuner: DVB-S, optional: DVB-C, DVB-T Så er det vel blot et spørgsmål om at finde en forhandler, som vil tage en DVB-T version hjem? Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() |
Jeg købte hos http://digital-edv.de i Tyskland, og hos dem kan man bestille 117 varianter med S, C og T-tuner og forskellige harddiskstørrelser (osse uden disk). Leverancen gik efter bogen, og det gik fint at betale med kreditkort. |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej hos bm-sat kan de måske levere med dvd-t , de er på lager som dvb-s til 3400 kr har lige bestilt får min i morgen. de skriver så her på siden hilsen agger |
|
![]() |
|
Vaivel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg har indtil vidre fundet den hos tre danske forhandlere, een hvor den koster 4400 og to hvor de forlangte 3395 + fragt, af de to var bm-sat den eneste der havde den på lager i mandag aften. Den blev afsendt tirdag og jeg fik den i går (DVB-S udgaven, u/harddisk). Jeg har aldrig før leget med en DreamBox, og der er del man skal vænne sig til (jeg havde en efeterhånden MEGET udtjent Nokia 9802S). Efter lidt image opdatering har jeg fået mit Canal Digital kort til at virker og fundet alle mine kanaler inklusive HD kanalerne ... og gud hvor ser det fedt ud. Det gælder også for alle SD kanalerne. Der følger et DVI til HDMI kabel med i kassen, og det kan ikke være helt standard for det overføre også lyd. Boksen er meget lille, og meget nydelig, den score en meget høj WAF. Den er så lille, at displayet i daglig brug (5 meter væk) er ganske overflødigt/ubrugeligt. I tilfælde af at nogen er bekymrede for, om disse bokse kræver en doktor grad i datalogi, kan jeg berolige dem med at jeg fik alt til at virke uden at pille ved noget som helst Linux agtigt. Alt i alt er jeg en overordenlig lykkelig Dreamer :)
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Findes der screenshots/billeder af selve menusystemet og hvordan betjeningen foregår?
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Det er jo afhængigt af, hvilket image (og skin) du installerer på den...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |