recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af DREAMBOX DM800.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af DREAMBOX DM800.

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2008 kl. 22:13

hej vaivel

kører du pp image ,har du fundet ud af at lave favorit lister , jeg kan kun lave tomme lister kan ikke få nogle kanaler ind i den.

hilsen agger

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2008 kl. 22:15

hej petrucci

du kan se her på http://digsat.net der står meget og hjælp kan man også få.

hilsen agger

Til top
Vaivel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2008 kl. 00:00

Hej agger

Jeg har installeret PLi, ikke at jeg ved om det godt i forhold til andre, men det var det første jeg stødte på, og de har et godt web site på delvist engelsk (jeg kan hverken forstå tysk eller hollansk).

Kanaler flyttes til 'bouquets' ved at stå i en kanalliste og trykke på 'menu' og vælge 'add service to bouquet' (jeg bruger engelsk, men mon ikke det hedder noget lignene på andre sprog).

Jeg planlægger at montere en harddisk i weekenden, så jeg kan lege lidt med optage funktionaliteten.

PS. jeg er stadig lige begejstret, jeg kan næsten ikke få armene ned igen :)

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2008 kl. 01:10

hej vaivel

tak for svar, synes stadig kun jeg kan få lov at lave  bouquet navn må lige prøve igen .

hilsen agger

Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2008 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Hvis du har din DrømmeÆske koblet op på dit netværk, kunne du så prøve at afspille filen over dit netværk

Hmm - let skal det tilsyneladende ikke være. Jeg kører nu med PP image i boxen - så kan jeg CIFS-mounte. Men standard-afspilleren (som er brugt på billedet ovenfor) kan jeg ikke pege hen på det andet mount, så den ser stadig kun harddisken.

Så kan man i stedet bruge media-playeren i PP, og den afspiller fint filen via nettet fra min linux-PC uden hakken - men man kan ikke vælge undertekster! Jeg skal se, om jeg kan umounte harddisken og mounte via nettet i stedet - så tror jeg , det virker fra standard-afspilleren!

Øst, vest, ::1 bedst
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2008 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Hvis du har din DrømmeÆske koblet op på dit netværk, kunne du så prøve at afspille filen over dit netværk

Nå, så lykkedes det, stadig med PP image. Jeg unmountede den interne harddisk og mountede derefter netværksdrevet til /media/hdd. Så kan standard-afspilleren afspille alle de .ts-filer, der ligger under "movie"-kataloget, inklusive undertekster.

Bare lidt kedeligt, at der (tilsyneladende) ikke er subs-support i mediaplayeren i PP-imaget. Med standardplayeren skal man ha' alle filer i samme katalog.

Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 00:16

Tak skal du ha' for indsatsen. Det kunne meget vel gøre min mediecenterløsning komplet.

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu