|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
zink_brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 301 |
![]() |
|
Hej Vi får prisen at vide inden vi godkender købet ikke? Hvis prisen bliver omkring 5kr stk, så er jeg nok god for 100stk måske flere, jeg vil snakke med dem på arbejdet om de vil have nogle med. Se dette link: http://www.mediamerchant.net/cgi-bin/mediamerchant.dll/EXEC Der er prisen £0.20 stk. ved køb af 250. Det er sku da billigt. Redigeret af zink_brian |
||
DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene |
||
![]() |
||
susanne ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Ecuador Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Hvad mener I med at de skal være printbar?????? Hvilket mærke taler vi om, Det skal jo være nogle man ved 100 % går til ens JVC'er. Og som kan afspilles på andre igen - eller det har måske ingen betydning. Hvis man kan 100 % bruge dem på JVC'eren er jeg med på 100 - 150 stk DVD-R, HVIS det bliver en god pris og en 10 stk DVD-RW. Hilsen Susanne |
||
![]() |
||
susanne ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Ecuador Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Hej Thorvald Så lige, at du nævnte Verbatim er JVC en mulighed??? |
||
![]() |
||
zink_brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 301 |
![]() |
|
Man kan få nogle der har en hvid overflade, man kan printe på dem, hvis man har en special printer. Ret smart Har bare ikke nogen printer, så det betyder ikke noget for mig. |
||
DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene |
||
![]() |
||
stilleben ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Hej Thorvald Jeg er med på 100 stk. DVD-R og evt. 10 DVD-RW Hilsen Knud |
||
![]() |
||
dkfmo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Jeg er med på 100 stk DVD-R. Godt initiativ Kenneth - dkfmo |
||
![]() |
||
uno1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
satyr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
jeg er med på 100-200 stk dvd -r.............Hvis det er den rigtige pris fra en tysker....Skal kunne "ædes" af Panasonic.......... |
||
![]() |
||
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
|
Er evt. interesseret i 100 stk. DVD-R og 10 stk DVD-RW. Keld |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
|
Jeg skal nok få samlet op på dette, og jeg håber da at det lykkes at gennemføre fælleskøbet, med en fantastisk billig pris. Men jeg vil dog sige, at der kan blive et problem med den danske Copy Dan afgift på små 10 kr + moms. Men jeg håber på at kunne finde ud af noget.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Last2cu ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
hej. hvis i vil undgå copydan så prøv www.billigmedien.de De taler dansk og hjemmesiden er på dansk. billigste er 100 stk 4x dvd+r incl kasse for bare 444 DKK + forsendelse elle
|
||
mvh søren h.
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
|
Jeg bruger selv udelukkende Verbatim til min JVC DR-MH30. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |