|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 16-Marts-2009 kl. 14:14 |
||||
Hej Alle Dette emne er til spørgsmål omkring de Focal 700 serie højttalere der er på Fælleskøb.
/Lars Redigeret af Lars - 16-Marts-2009 kl. 14:20 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
![]() |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
||||
Det var dog verdens bedste timing. Har længe gået og kigget på nyt anlæg, og så fik man en masse penge tilbage i skat, og samtidigt kommer det her spændende fælleskøb (+ at jeg har fået overtalt kæresten til at få nogle store klodser ind i stuen)
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
||||
Uha de er lækre. Bliver næsten fristet
![]() |
|||||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|||||
![]() |
|||||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() |
||||
Kunne det tænkes at et Focal Dome sæt kunne komme ind under dette eller at der senere oprettes et fælleskøb af det?
|
|||||
Jramskov
|
|||||
![]() |
|||||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
||||
Kender ikke mærket, hvordan spiller de?
|
|||||
![]() |
|||||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
||||
Fabelagtigt. Hørte et sæt i Tyskland sidste år i et dertil indrettet showroom. Hvis ikke min hustru var allergisk overfor gulvhøjtalere, havde jeg et sæt Focal. I den prisklasse, er de top dollar...bedre end Dali IMO.
Jeg mener at have læst et sted, at sælger (Hifi-Freaks) tager ud og sætter gearet op hos potentielle købere, så man kan høre sagerne i egne omgivelser. |
|||||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|||||
![]() |
|||||
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
||||
Jeg har også overvejet nogle nye højtalere, jeg har dog set
på nogle B&W. men disse focal er bestemt også en mulighed, men har hifi-freaks et show center, så man kan høre højtalerne? |
|||||
![]() |
|||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||||
Ja, det har de i Esbjerg, og et mindre i Odense... ![]() |
|||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||||
![]() |
|||||
JayJay ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
||||
Muligvis et dumt spørgsmål, men egner disse højttalere sig til et surround setup? Såfremt man skulle bygge et solidt surround setup omkring sin nye 46' plasma, hvilke højttalere kan det så anbefales man køber fra serien? På forhånd tak for svar! |
|||||
![]() |
|||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||||
Det gør de da, og der er da også afbildet centerhøjttalere og subwoofere i billederne ovenover
|
|||||
mvh Christian
|
|||||
![]() |
|||||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
||||
Hørte Focal gulvhøjtalere til Hifi og surround mæssen i kbh hvor jeg blev meget imponeret. Var et enormt stort lokale de brugte hvor de viste filmen Ironman - og lyden var helt i top. Kan desværre ikke huske hvilke højtalere det var de viste frem der? De spillede med et 5.1 sæt. Måske en fra Hifi-freaks kan svare dig på hvilke serie de brugte. Ud over det, så har jeg selv mærket Focal, og er ganske tilfreds med dem. Det er dog ikke gulvhøjtalere - som jo selvfølgelig spiller endnu bedre :) Anyhow. Pointen er, at de er rigtig gode både til stereo musik og surround film. |
|||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |