|
Fælleskøb af Focal DôME |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2009 kl. 16:45 |
Spørgsmål herunder >>> Redigeret af Lars - 26-April-2009 kl. 16:51 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De ser sørme fede ud
![]() Det må da i hvertfald være et højttalersæt for det kvindelige |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
Gad vide hvordan de spiller i forhold til en B&W zeppelin, jeg leder efter et
ipod anlæg |
|
![]() |
|
Viking30 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Er der en pris hvis man gerne vil have standerne med? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Der er rabat på alt DôME - også standerne - inde på bestillingssiden. Standerne købes separat. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Viking30: Hvis du går ind på bestillingssiden, så kan du se alle priserne og sammenligne dem med deres normalpriser.
Der ser ud til at være 205kr at spare per stander, om end jeg fortsat har svært ved at forstå hvorfor standere skal være så dyre? Hvad er "for en kort periode"? Hvilken surround forstærker kan anbefales til sådan et sæt? (pris helst ikke over 10k) Umiddelbart tror jeg at jeg vil gå efter enten en Denon eller en Onkyo. Det er super at der bliver mulighed for at høre dem, jeg har været interesseret i disse højtalere i et stykke tid men har endnu ikke hørt dem. På Focals hjemmeside linker de til en del artikler/reviews af dem, men de fleste er på fransk :( Gå til http://www.focal-fr.com/ > Dome > Press for at se dem. Umiddelbart ser det dog ud til at de får ganske gode anmeldelser. Der er også et Dôme® Kabel - det står til 295kr/stk - menes der her 295kr/meteren? Jeg er helt sikkert interesseret i et 5.1 sæt. Redigeret af pointwood - 26-April-2009 kl. 19:28 |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
Viking30 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Tak for svar til jer begge. |
|
![]() |
|
o0Breaker0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Endelig kom de som fælleskøb,..Har lagt en bestilling på et sæt, det var dog ikke muligt at vælge finish.
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Redigeret af kskruger - 26-April-2009 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
Meget interessant. Kan nogle komme med en kvalificeret sammenligning mellem disse, Gallo Micro/Adiva og så disse fra Hifiklubben http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/podsp eakers_the_drop_hoejttaler_hvid.htm Jeg er efter et par lækkert designet højtalere, men ved ikke hvilke jeg skal nappe af de tre. Please help. |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Er det muligt, at få den i hvid , eller er de kun sorte dette fælleskøb?
|
|
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |