|
Fælleskøb af Focal DôME |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Alle tre farver kan bestilles. De hvide og sorte er på lager. De røde er helt nye, og endnu ikke på lager, og status er ukendt. Så skal det være de røde, så bliver der noget ventetid. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
||
Er der noget nyt omkring demo i København?
|
|||
![]() |
|||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
||
![]() |
|||
Jramskov
|
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
||
Ja selvføligelig, de andre steder er jo også vigtige.... Redigeret af kskruger - 27-April-2009 kl. 11:28 |
|||
![]() |
|||
plokke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 164 |
||
Jeg er også interesseret i en sammenligning - især op imod Gallo Micro/Diva.. Nogen bud? Det virker ikke som om der findes særlig mange reviews og lignende på nettet.. |
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
||
Jeg er også interesseret, men der må lige noget mere info på bordet om demo'erne den 4-6. maj. Jeg går stærkt ud fra, at den "korte periode" som fælleskøbet varer inkluderer disse datoer. NB. I øvrigt lidt spøjst, at kalde det for et fælleskøb, når der ikke er tale om en tilmelding på recordere.dk, men et direkte køb på leverandørens hjemmeside... |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
||
Sådan er mange Fælleskøb. Fidusen er at vi opnår en rabat, ved at gå sammen om at lægge en fælles bestilling. Så sælger de mere, og kan presse deres leverandør til en bedre pris. De bedste Fælleskøb er dem som er win:win for både os og forhandlerne Men det er ikke unormalt, at selve bestillingerne foretages enkeltvis hos forhandlerne. Det er nemmest, så er der styr på betaling mv. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
||
Jo, men plejer det ikke indledningsvist at være med tilmelding på recordere.dk, så vi netop kan lægge en fælles bestilling?! |
|||
![]() |
|||
M.Guldager ![]() Ny bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
||
Hej alle, Her er svar på nogle af de spørgsmål, der er blevet stillet. Jeg mener ikke jeg skal kommentere hvordan dome satelitterne spiller, mit svar kender I på forhånd 1.Længden på fælleskøbet er endnu ikke fastlagt, men længden overskrider selvfølgelig datoerne for demoerne. 2.Demoerne vil blive afholdt som skiltet. Mandag d. 4 maj afholder vi demo på Adina Apartment Hotel Copenhagen, Amerika plads 7, 2100 KBH Ø
Tirsdag d. 5 maj afholder vi demo på Clarion Collection Hotel Plaza Østre Stationsvej 24 5000 Odense C
Onsdag d. 6 maj afholder vi demo på Hotel Ritz Banegårdspladsen 12
Alle demoer afholdes i tidsrummet 19.00-21.00. Tilmelding er påkrævet til marketing@hififreaks.dk :) Da vi holder disse 3 demoer, afvikler vi IKKE hjemmdemoer i forbindelse med fælleskøbet:)
3. Ved køb af domekablet får man 2x4 meter kabel.
4. Fælleskøbet gælder dome sættene i farverne sort, hvid og rød. Dog skal det nævnes at modellen i rød er helt ny og produktionen af dem er kun lige begyndt. Derfor kan vi tage imod bestilling, men vi kan desværre ikke sige noget om leveringstidspunktet på nuværende tidspunkt! Ved bestilling af Dome sættet i rød skal det ske via telefon på 72190045.
Jeg håber at jeg fik svaret alle :)
|
|||
Michael Guldager
Daglig leder af Hififreaks |
|||
![]() |
|||
||
No. Enten sendes brugerne direkte videre til bestilling, eller også får forhandleren en email, og samler op derfra. Men det normale er at det foregår løbende. Så brugerne kan få varene hurtigere, uden at skulle afvente andre bestillinger løber ind. Så det er samme her på Fælleskøb. Løbende bestilling og levering. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
||
Det er jo rigeligt til 3 front satellitter og til subwooferen (for mit vedkommende), men langt fra nok til de bagerste. Redigeret af pointwood - 27-April-2009 kl. 13:01 |
|||
Jramskov
|
|||
![]() |
|||
||
Redigeret af Lars - 27-April-2009 kl. 13:55 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |