|
|
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Forfatter | ||
Garde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Er der nogen der har et godt forslag til hvilken crossover frekvens jeg skal sætte på LFE kanalen på min Onkyo forstærker? Iflg. Onkyo manualen bliver denne kanal nemlig ikke sat via Audyssey setup. Siberne blev konfigureret til 80hz.
|
||
![]() |
||
Havgasse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Thomas sillesen gav vist nok mig svaret på dette tidligere i denne tråd - så tjek den igennem.
![]() |
||
Panasonic TH42-PV71FA
Xbox360 Sony STR-DE497 Sony DVP-NS330 Macbook 2 GHz Intel Core 2 Duo Focal JMlab´s Sib + Cub 2 |
||
![]() |
||
Garde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Jeg forstod det som at det var på selve sub'en, men iflg. manualen bliver crossover ikke brugt i det tilfælde at man har tilsluttet via LFE?
Men du mener måske bare jeg skal bruge setting 90hz på forstærkeren så? .. stupid me ![]() |
||
![]() |
||
jijodk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
|
Har lige talt med Hififreaks om en løsning til at få Xl sib til at hænge 2-3 cm. ude fra væggen således at man kan få kabler op bagom til tv'et. Han foreslog at sætte nogle bolte mellem væg om beslag, men er der nogle af jer andre der har fundet en genial løsning? |
||
Philips 47PFL9732
|
||
![]() |
||
Hans-Henrik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Hmmm...væk fra recordere i en måned og straks misser man det fælleskøb man ellers lige stod og manglede...
![]() Jeg må lære at være lidt hurtigere... |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Eller bruge nyhedsbrevene http://www.recordere.dk/nyhedsbrev/ /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Hans-Henrik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Tilmeldt! ![]() |
||
![]() |
||
GC_DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Hej alle Har I fået sat jeres Focal op. Nogen der er utilfreds eller spiller det bare tilfredsstillende alle steder? Fik sat mit sæt op i går, mangler stadig lidt indstillinger men er meget tilfreds. Selv kæresten er tilfreds både med design og lyd.
|
||
Med venlig hilsen
GC |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Mit er sat op, indstillet og hvad man ellers skal. Er fuld ud tilfreds. Musik lyder fint, og film er bare perfekt. En fuld ud tilfreds kunde på det køb. Lækker film lyd |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Super lækkert, det er altid rart at høre når folk har gjort et godt køb, og det hele bare spiller og man er glad! ![]() Så kan det bare ikke være bedre, så er det ligegyldigt med mærke, teknologi o.a. ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Bestemt :) Det bliver brugt flittigt. Måske lidt for hørt til tider da man bor i lejlighed - men hva faen! |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
jijodk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
|
Fik ingen respons på dette tidligere: Har lige talt med Hififreaks om en løsning til at få Xl sib til at hænge 2-3 cm. ude fra væggen således at man kan få kabler op bagom til tv'et. Han foreslog at sætte nogle bolte mellem væg om beslag, men er der nogle af jer andre der har fundet en genial løsning? Ellers spiller de rigtigt lækkert, har i andre også en brummen fra jeres sub når volume justeres over halv styrke. Jeg har en Onkyo 705. |
||
Philips 47PFL9732
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |