|
|
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | |
JPJones ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Samme her
![]() |
|
![]() |
|
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Nogen der skal til Ikast fra Fyn eller Trekants området ? Så kunne vi finde sammen og splitte benzinen. Jeg bor i Odense, men kunne tag toget til fredericia hvis det skulle være...
|
|
![]() |
|
izebreaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Nogen som kan anbefale kabler til Gallo højttalerne - Altså i nogenlunde kvalitet og til en god pris (ønsketænkning :-)?
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har netop lige købt (i går) 45m kabel hos KF Scanaudio (Gallo forhandleren på Frederiksberg). Det var noget han lige havde fået hjem i 2x2,5mm2 til 30,- pr. meter. Til subén er det et Supra sub/monitor kabel (4meter) til lidt over 400,- mener jeg det var.
|
|
![]() |
|
izebreaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Ok tak for svaret - Lyder ik som en helt skræmmende pris for højttalerkabler hvis de altså er ok men man må jo gå ud fra at den type butik kun forhandler gode produkter. Mente jeg et eller andet sted havde set nogen omtale kabler fra Harald Nyborg som skulle være ret gode og til billige penge (Ved godt det ik lige lyder som stedet man køber kabler til dyre højttalere, men af og til kan man være heldig) Nogen som skulle vide mere om dette? |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9544&n=10">http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9544&n=10
Fandt lige dette på Haralds Nyborgs hjemmeside - Har ingen forstand på om de er ok til mine fine Gallo Højttalere? (Ved ik lige hvorfor der indsættes 2 links men ihvertfald virker kun det 2 link i min besked) Redigeret af izebreaker - 13-Juni-2007 kl. 12:11 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jo, den vil være fin. De sælges også i Jem&Fix butikkerne. Du kan evt. overveje den der hedder 2,5 mm² istedet, den rulle til 129 kr. /Lars Redigeret af Lars - 13-Juni-2007 kl. 12:55 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Lyder super Lars - Da en noget billig pris i forhold til Hifibutikkernes :-)
|
|
![]() |
|
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Nu er der ikke nogen der har skrevet tilbage på mine tidligere indlæg omkring kørsel men vil bare informere om, at jeg smutter fra Fyn til Ikast i morgen tidlig til Avmanagers for at hente mine højtalere, så hvis der er nogen der også mangler at hente deres eksemplar og skal samme vej, så slå på tråden.
|
|
![]() |
|
FaceLight ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-November-2006 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Nu når folk har haft lidt tid til at spille højtalerne til osv. tror jeg da, at der er flere der gerne vil høre nogle indtryk. Kom frisk..... Redigeret af FaceLight - 24-Juni-2007 kl. 11:22 |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Er i ellers tilfredse med jeres højtalere?
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Yep, kan bestemt ikke klage.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |