|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | |||
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Kanon ![]() |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Loven sikrer kun returret ved fjernsalg, altså når man køber i en butik som primært driver netbutik eller postordre. Men der er ingen netbutikker som sælger Gallo Surround, her handler vi istedet med almindelige butikker og AV centre. Selvom nogle vælger at få dem tilsendt, istedet for at afhente, så er det ikke fjernsalg i lovens forstand. Vi har haft det oppe og vende før, i forbindelse med Fælleskøb af Sony TV via en normal butik. Og dengang havde vi fat i juristerne hos Forbrugerstyrelsen, så den er rimelig sikker. Forskellen ligger i den måde som butikken normalt sælger sine varer på. Når det er sagt, så lyder det da til at butikkerne her ønsker at være fleksible med farver o.lign. så måske det også gælder retunering. Men den lave pris taget i betragtning, så kunne man forestille sig et mindre gebyr for at retunere dem. Simpelhen for at det ikke bliver rent underskud for dem, at tilbyde disse højttalere så billigt som de gør. For jeg syntes ikke vi på den ene side kan forlange et super tilbud, samtidig med at vi kræver en masse rettigheder vi ikke har krav på. Så det bedste er nok, hvis i har mulighed for at hente dem selv. Så i kan se - og evt. høre dem - inden i tager dem med hjem. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
XBiz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
NEWHIFI i Odense - http://www.newhifi.dk/products-sound.htm De oplyser i hvert fald på deres hjemmeside at de sælger ANTHONY GALLO, men er ikke selv nåede der ned forbi endnu om se om de har Micro. Hvis du tager der ned, må du gerne lige melde tilbage om de har dem i butikken. |
|||
![]() |
|||
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Nice. Den butik har jeg aldrig hørt om før! Smutter derned med det samme
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har lige været dernede og han har dem. Han satte lige 2 op sammen med den kraftigere (ifh. til TR1 i fælleskøbet) subwoofer MPS. Det lød utrolig godt. Det er virkelig sindsygt hvor meget lyd der kan komme ud af sådan 2 små højtalere. Jeg er meget tæt på at springe på vognen nu. Havde ellers kig på kef 3005 men de koster altså 10.000, og det vil jeg ikke give. Edit: Lars, er fælleskøbet en realitet, eller er antallet af tilmeldte stadig under 10 ? Redigeret af Psykopat-asiat - 08-Maj-2007 kl. 13:20 |
|||
![]() |
|||
XBiz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
Det lyder godt, så tror jeg også lige jeg tager en tur der nede forbi. |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Nej, det er ikke en realitet. Jeg tror at mange - ligesom - stadig overvejer tilbudet. Der er måske heller ikke så mange som kender dette ellers gode mærke indenfor designer højttalere, og derfor er bange for at købe katten i sækken. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() |
||
Lars: Det er lige netop min bekymring - jeg vil se og høre dem før jeg investerer. Deraf min forespørgsel på en butik i Århus der har dem :)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tror bestemt ikke det er katten i sækken
![]() |
|||
![]() |
|||
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
||
Jeg kunne nu godt tænke mig at købe nye højttalere (og forstærker) og dette er design mæssigt lige i stil med det jeg søger (højttalere der kan hænges op). Men jeg bruger anlægget både til film og til musik og er i tvivl om de vil kunne klare musik opgaven ordentligt, til en fest f.eks. - ??? Jeg er på ingen måde audiofil men kan da godt lige god lyd! En anden ting når man skal lave sorround sound skal baghøjttalerne så være placeret bag en ? - Det er fordi sofaen står helt op af væggen og baghøjttalerne så vil sidde på den væg oppe under loftet... - vil dt gå an eller skal jeg gå udenom surround sound ? Havde tidligere overvejet dette Philips HTS9800W sæt: http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesetter&func =viewpub&tid=16&pid=215 Redigeret af Jasper - 10-Maj-2007 kl. 11:54 |
|||
|||
![]() |
||
![]() |
|||
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
||
hmm jamen så er den del jo fin så er det bare om der er meget lyd i dem eller ej ....
|
|||
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |