|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 13> |
Forfatter | ||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Jamen SÅ kan jeg godt lave en "specialpris" til dig... Hvis det skal blive til noget, så skal der være et rimeligt antal på, for jeg ved af erfaring at denne slags tilbud påvirker prisen på 90% af salget, ,fordi de fleste kunder opdager tilbuddet før eller siden. Men der kunne godt være mening i at lave et tidsbegrænset tilbud hen over sommeren, hvor man må formode at der vil være mindre at lave generelt. Jeg går i tænkeboks, i mellemtiden må interesserede gerne melde ud (evt. i en afstemning?) |
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Hej Otto. Hvordan foregår sådan en kalibrering i praksis? Bliver der justeret på ting jeg som normal bruger ikke har adgang til? (servicemenu). Eller er det "blot" de normale justeringsmuligheder der anvendes? m.v.h. |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Prøv at se, hvad Otto skriver i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23467& PN=8 Venligst |
||
![]() |
||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
|
Hvis du alligevel bare skal gå og nyde den danske sommer - så lav dog et super"tilbud" til alle os hungrende tv-kiggere
|
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
![]() |
||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Jeg vil helt sikkert også været interesseret. Men det vil først når jeg får købt en af de nye Pioneer skærme. 508xd eller LX-508XD alt afhængig af prisen af skærmen.
Men jeg ved ikke om det vil kunne lade sig gøre at bestille når/hvis det kommer på banen, og så indløse det når jeg får den nye skærm. |
||
Søren
|
||
![]() |
||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
For et par månder siden skrev jeg lidt med Otto vedr. Kalibrering Her han nævnte han at justeringen foregår på ens adresse.. Er der flere typer kalibreringer eller er jeg helt kørt af sportet ? Eller skal han hele Dk rundt ? |
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
||
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Jeg har pt. heller ikke et TV, men jeg tænker at hvis man køber ydelsen, er det vel op til køber og Otto og finde en dato i fællesskab? Forudsat det er inden for en overskuelig periode, er man vel ikke tvunget til at få sin skærm kalibreret ØJEBLIKKELIGT?
![]() Hvis der er mange købere af ydelse, er det vel så simpelt som at bede om at komme bagerst i køen, således at man kan få sit TV leveret inden. Det kunne i hvert fald være måden at gøre det på for os kommende Pioneer ejere. |
||
![]() |
||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Man kan jo også sige at hvis vi bliver 300 til dette fælleskøb, så har Otto vist nok at lave til et par måneder.
![]() |
||
Søren
|
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Det er noget af det specielle Otto vil tilbyde. At komme hjem til folk personligt og kalibrere det til folks eget hjem |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
![]() |
|
Det er nu ikke noget videre specielt i forbindelse med ISF-kalibreringer. Det ligger sådan set i idéen, at TV eller projektorer indstilles efter omgivelserne, men der er da også dem der tilbyder at foretage kalibreringen hos forhandleren.
|
||
![]() |
||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Nogen der ved om der er nyt i "sagen" ? |
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ja, vi laver et medlemstilbud på ISF kalibrering som kommer til at løbe henover sommeren. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 13> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |