recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af JVC KV-PX70 navigation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af JVC KV-PX70 navigation

Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 19:17

Hej.

Nicoleif > Hmmm, hvis du køber en SmartPhones el. en PPC, så kan du jo bare købe selve maskinen Clean...Så kan du jo bagefter selv bestemme hvilket Navi-prog. du vil ha' ind på den, det skal jo bare til den type maskine du har købt. Så der er stort set frit valg imellem alle produkter.
Men de fleste produkter, har allesammen Navi-prog. til begge typer maskiner.

Jeg har f.eks. både Navigon 5 og nyeste Destinator 6 liggende på min.

Men anbefale dig en Smartphones, det kan jeg ikke.
For jeg bruger min i bilen også, og der syns jeg at den's skærm er for lille.
Så jeg har ikke rigtigt kigget på dem, men udbudet er stort.

Redigeret af Pokerface - 30-Juni-2007 kl. 19:21
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2007 kl. 19:42

Mjallo!

hjemvendt fra Disney. Turen med Jvc'en gik kanon derned, men ikke megen trafik! Turen hjem dog var noget omstændig. Om jeg her synes TMC'en gik for amok ved jeg ikke da jeg var alene(konen brækkede benet første dag dernede, så hun og sønnike fløj hjem....) på turen. Men kort før Hamburg sendte den mig ind i Hannover, hvor den konstant ændrede rute i en 1½ times tid. Jeg stolede på Yrsa, som hun er døbt, men må indrømme at da hun ENDELIG fik mig ud på en Autobahn efter 1½ time i Hannover og opdagede at trafikken gled med 60-100km/t var jeg godt sur. Min geografiske kunnen er ikke stor, så om min vrede er berretiget ved jeg ikke. Godt nok var der i radioen tale om km lange køer omkring og til Hamburg, men da jeg kom dertil gik det fjong.

Råd til mig selv næste gang er at slå TMC fra, hvis Yrsa laver noget lidt for vildt. Synes også at der burde være en JA/NEJ valgmulighed til at fortsætte efter Yrsa eller ej. I stedet får man blot meddelesen at ruten er nu ændret og værsgo at KØR!

MEn bortset fra det gik det fint, visse steder kunne den ikke lige finde, men funktionen GEM denne destinatiion (koordinaterne) virker så i stedet perfekt!

TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top

Besvar Besvar Side  <1 91011

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu