Mjallo!
hjemvendt fra Disney. Turen med Jvc'en gik kanon derned, men ikke megen trafik! Turen hjem dog var noget omstændig. Om jeg her synes TMC'en gik for amok ved jeg ikke da jeg var alene(konen brækkede benet første dag dernede, så hun og sønnike fløj hjem....) på turen. Men kort før Hamburg sendte den mig ind i Hannover, hvor den konstant ændrede rute i en 1½ times tid. Jeg stolede på Yrsa, som hun er døbt, men må indrømme at da hun ENDELIG fik mig ud på en Autobahn efter 1½ time i Hannover og opdagede at trafikken gled med 60-100km/t var jeg godt sur. Min geografiske kunnen er ikke stor, så om min vrede er berretiget ved jeg ikke. Godt nok var der i radioen tale om km lange køer omkring og til Hamburg, men da jeg kom dertil gik det fjong.
Råd til mig selv næste gang er at slå TMC fra, hvis Yrsa laver noget lidt for vildt. Synes også at der burde være en JA/NEJ valgmulighed til at fortsætte efter Yrsa eller ej. I stedet får man blot meddelesen at ruten er nu ændret og værsgo at KØR!
MEn bortset fra det gik det fint, visse steder kunne den ikke lige finde, men funktionen GEM denne destinatiion (koordinaterne) virker så i stedet perfekt!