recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af JVC LT-37M60 LCD.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af JVC LT-37M60 LCD.

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2006 kl. 18:31

Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Kan den leveres med DVB-T tuner?

Nu ved jeg ikke om du har antenne på taget selv, det er den eneste situation du vil få brug for en indbygget DVB-T tuner.

Har du kabel-TV skal du købe TDC selector boks da det hedder DVB-C når det er kabel-TV, derudover kræves kortlæser der accepterer TDC's kort system.

Det er ligeså nemt at købe en seperat DVB-T tuner til TV'et hvis du har egen antenne på taget, eller endnu bedre invester i et parabol sæt, og få signalet ned i en endnu bedre kvalitet.

Vi har kørt lidt test i den senere tid på forskellige løse DVB-T tunere, og det er ikke fordi vi kommer i himlen kontra det signal du kender.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2006 kl. 19:56

Oprindeligt skrevet af SMS SMS skrev:

Hvad med pris, leveringstid og Pixelgaranti 

Der arbejdes på at få en supergod pris m.m. Leveringstid kan der ikke siges noget om før de andre detaljer er på plads med forhandler (pris osv.). Pixelgaranti ved jeg ikke helt hvordan JVC håndterer, men jeg vil umiddelbart tro, at der ikke er nogen problemer hér.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2006 kl. 20:00

Jeg har antenne på taget (og holder mig til mine tre kanaler ;-) og vil føle mig endog meget dum, hvis jeg på nuværende tidspunkt investerer så mange penge i et TV med analog tuner, så for mig er DVB-t et ufravigeligt krav.

Hvad mener du med at signalet er i endnu bedre kvalitet ved brug af parabol?

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2006 kl. 21:29

Jeg ved ikke hvor mange fladskærmsfjernsyn, der har DVB-T tuner indbygget. Det har nok noget at gøre med at standarderne ikke helt er fastlagt.

Så jeg kunne godt se muligheden og fordelene i at købe en ekstern tuner, når disse ting er blevet udviklet lidt mere. En sådan tuner vil formentligt have HDMI udgang og component udgang, for bedst videregivelse af signaler.

En smart ting ville være hvis fremtidige digitale A/V receivere / forstærkere, har indbygget digital tuner til digitalt tv.

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2006 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg ved ikke hvor mange fladskærmsfjernsyn, der har DVB-T tuner indbygget. Det har nok noget at gøre med at standarderne ikke helt er fastlagt.

En del TV fra bla loewe og Philips har allerede DVB-T tuner indbygget, saa det er ved at vaere rimeligt normalt.

Til top
cwitt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2004
Point: 493
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2006 kl. 23:13

Jeg kunne godt være interesseret, hvis prisen er super !

Carsten

Carsten Witt

LG OLED65B7 TV
NAD T758 Surround Receiver
Samsung BD-C6900 Blue Ray
Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder
YouSee HD-box Samsung3126
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 18:22

Det lader til at der er en vis interesse for emnet her. Der har været små 1000 visninger på 50 timer, svarende til en visning hvert 3. minut...

Jeg er selv ret vild med dette fjernsyn og er meget interesseret i at købe det. I så fald vil det være sort+sølv modellen, da jeg synes den er enormt flot designet. Den helt sorte er også flot, men sort+sølv modellen er altså lige noget flottere. Pyt så med den længere leveringstid - det er bedre end at købe den i en farve og så senere ærgrer sig over ikke at have købt den man bedst kunne lide.

Jeg gad nok vide om vægophængnings beslag er med fjernsynet i kassen, eller om det er ekstra tilbehør?

Jeg er meget spændt på at se en pris på den, jeg håber det bliver en rigtig supergod pris!

Thorvald.
Til top
The Elusive One Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2003
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 09:52

Jeg gad nok vide om vægophængnings beslag er med fjernsynet i kassen, eller om det er ekstra tilbehør?

Det er formentlig ikke med. Jeg er selv indehaver af 37S60 modellen og jeg måtte købe vægophæng ved siden af. Mon ikke det også gør sig gældende for 37M60.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 22:46

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Nu ved jeg ikke om du har antenne på taget selv, det er den eneste situation du vil få brug for en indbygget DVB-T tuner.

Nemlig. Egen antenne + alle de mindre kollektive antenneanlæg.

Men kunder hos Stofa eller TDC Kabel-TV kan ikke bruge DVB-T tuneren.

Det er ligeså nemt at købe en seperat DVB-T tuner til TV'et hvis du har egen antenne på taget, eller endnu bedre invester i et parabol sæt, og få signalet ned i en endnu bedre kvalitet.

Ikke rigtigt.

Det er måske ligeså nemt at købe en settop box til DVB-T, men bestemt ikke ligeså nemt i dagligdagens betjening.

Parabol giver ikke i sig selv en bedre kvalitet. Kvaliteten på alt digital-tv er ligesom optage-kvaliteter på en recorder, det afhænger af bitrate, opløsning og komprimering (MPEG2 / MPEG4).

Der er ikke noget som tyder på at DR vil sende højere bitrate på DVB-S (satellit) som på DVB-T, så kvaliteten må umiddelbart regnes som sammenlignelig.

Vi har kørt lidt test i den senere tid på forskellige løse DVB-T tunere, og det er ikke fordi vi kommer i himlen kontra det signal du kender.

Det er svært at måle kvalitet, især her hvor selve DTT nettet slet ikke er færdigt endnu.

Men DVB-T giver ægte 16:9 og senere 5.1 lyd til alle. Det eneste det kræver er en simpel UHF antenne. Dertil kommer EPG, interaktive tjenester og valgfrie undertekster. Dette er også en kvalitet - ikke sandt

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 23:07

Jeg glæder mig også til en super pris på det næste gen lcd tv :-)

mvh

Glenn

Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2006 kl. 06:49

Oprindeligt skrevet af Glennda Glennda skrev:

Ja -  - det glæder jeg mig også til. Det er min fornemmelse at næste generation - altså 7. generation LCD teknik (eller noget andet) først kommer om et års tid.

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2006 kl. 08:57

Oprindeligt skrevet af Glennda Glennda skrev:

Ja -  - det glæder jeg mig også til. Det er min fornemmelse at næste generation - altså 7. generation LCD teknik (eller noget andet) først kommer om et års tid.

LG.Philips begyndte allerede sidste år at masseproducere 7G LCD TV.
Samsung-Sony skulle også være i fuld gang med 7G TV, så tror næppe du behøver vente længe før du kan få et 7G tv.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu