|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||
- Altså JVC's 7. generation, var det jeg mente... JVC's 6. generation er jo på højde med Philips kommende generation (ClearLCD).
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
![]() |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Nærmere forklaring kan ses her: Nye fjernsynsmodeller fra JVC. Man kan sige at JVC's 6. generation + Clear Motion Drive er på højde med ClearLCD, mens 6. generation Dynapix uden Clear Motion Drive "bare" er 6. generation - formentligt på højde med, eller bedre end, de LG og Philips 7. generation som du nævner. |
Thorvald. |
![]() |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Hvem laver egentligt panelerne til JVC ? Om JVC 6. generation - formentligt på højde med, eller bedre end, de LG og Philips 7. generation som du nævner synes jeg ikke nogle test har vist. Prøv f.x. at se her, synes resultatet er meget klart: |
![]() |
![]() |
Ja, du snakker generation paneler, jeg snakker nok nærmere teknikken bag. De to JVC og Philips du sammenligner er ikke samme opløsning - men hvad der er bedst skal jeg ikke kunne sige.
|
Thorvald. |
![]() |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Jeg tænkte nu bare på den generelle vurdering som du snakker om, hvor jeg ikke mener de er på samme højde: JVC
Philips
|
![]() |
![]() |
Det kan jo ikke afgøres ud fra ovenstående - man er nok nødt til at se de to fjernsyn ved siden af hinanden, for at vurdere dem. Jeg stoler ikke blindt på disse tests, men det ser da godt ud for Philips'en.
|
Thorvald. |
![]() |
![]() |
Jeg ser også lige at der er en væsentlig forskel i pris. Philips 37PF9830 kan fås til 27.999,-, LT-37S60 til 17.499,- og LT-37M60 til 22.999,- så man betaler altså 5.000,- til 10.500,- mere for HD-opløsning.
|
Thorvald. |
![]() |
![]() |
Ja der er en væsentlig forskel i prisen, men det er nu ikke kun HD-opløsningen du betaler for. Der er en række ekstra funktioner på Philips'en i forhold til JVC'en som giver en dyrere pris. Det er jo ikke kun panelet som giver det gode billede, det er også de andre komponenter som TV'et består af. |
![]() |
![]() |
Det kunne være interessant at se en sammenligning af LT37M60 og Philips'en - det var nok en mere fair sammenligning.
|
Thorvald. |
![]() |
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Jeg vil også sige det at man selv kigger på skærmene, er en bedre vurdering end en test i et blad, der findes gode tests og der findes farvede tests, det undrer mig meget at vore LT-37M60 skulle være så dårlig samlignet med Philips modellen, måske er man blevet lidt farvet forinden af specifikationerne. Det bedste ville være at man skulle kigge på to TV, uden at kende til eller have set specsene inden. Men ingen tvivl om at Philips skærmen er en rigtig lækker model, den er jo virkelig fyldt med gode specs, og Full HD 1920 x 1080, er jo heller ikke at kimse af. Dog må man sige at der findes relativt lidt materiale i Full HD at vise, og det bliver heller ikke det der bliver transmitteret. Men man taler jo om det bliver det som Blue-Ray maskinen vil optage i, spørgsmålet er så bare igen fra hvad skal den optage det. Og købefilm vil nok også i et omfang komme i Full HD, men her er vi jo relativt langt ude i tiden. |
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
![]() |
![]() |
Nu er det godt nok også LT-37S60, der er testet og som Lahan sammenligner med Philips'en - det er mig, der blander LT-37M60 ind i snakken, fordi jeg synes det nok ville være mere fair at lave en sammenligning med M60-modellen. |
Thorvald. |
![]() |
![]() |
Hej alle sammen, nu har jeg fået et rigtigt godt tilbud til fælleskøbet af dette top LCD fjernsyn!
Den reelle besparelse på selve fjernsynet når vægbeslag og kabelbakke er trukket fra er således minimum 16% i forhold til forhandlerens egen pris på fjernsynet. |
Thorvald. |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |