|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Der er jo ikke de store problemer, selvom det er midt i byen. Hvis det er en seriøs butik så får de da bare TDC IP TV Så kan man se hvordan et TV signal ser ud på deres skærme. |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal videreføre jeres informationer, så de kan finde en løsning med analogt signal, fordi der er ingen problemer i at vise analogt signal på vores skærme og Pioneers skærme.
|
|
|
|
![]() |
|
Svendinge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Er der stadig gang i fælleskøbet på dette pragt TV, jeg har nemlig en god ven som skal bruge et rigtig godt TV, og helst så stort som muligt. Og jeg har læst en del om denne model, blandt andet testvinder i flere lande, nå men er der nogen der ved om dette fælleskøb stadig er åben??
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Svendinge Ja, det er åbent endnu. /Lars Redigeret af Lars - 02-Januar-2007 kl. 21:04 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |