|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
DreamChaser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeps jeg har også bestilt det sorte. |
|
![]() |
|
justbuyit ![]() Branche Medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Status på levering: LG informerer at 26LC2RA lander hos os i slutningen af uge 43 og 26LC2R i begyndelsen af uge 43 - enkelte 26LC2R er "allerede" udsendt. Vi skal kun beklage at levering skubbes - men leveringstidpunktet er LG desværre kun herre over. Vi presser fortsat på...... En slutbemærkning vægbeslaget er lager og udsendes sammen med skærmene. |
|
Med venlig hilsen
JUSTBUYIT.DK Telefon: +45 5190 8970 Fax: + 45 7692 0900 Email: justbuyit@justbuyit.dk Web: www.justbuyit.dk |
|
![]() |
|
skand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Priser i almindelig på elektronik falder over tid - hvad kan sådan et TV efterhånden være nede i nu - det er jo snart en måned siden jeg bestilte /Søren |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=209308
Men vil sige at prisen faktisk er steget på mit, men tror dog ikke det er med dansk garanti, er uheldigt at dette fælleskøb er blevet så forsinket og andre opså er, gør desværre folk mister lysten, jeg afventer også 9731 philips i 32 tommer, men tror desværre det bliver forsinket også.. |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
DreamChaser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeps hos mig var det åbenbart lige i restordre, så jeg troede der ville gå lidt tid før jeg fik det, men jeg fik det igår. Så lige endnu en dag med tidlig fri, og en tur på posthuset, fordi postbuddet åbenbart ikke gider at have pakkerne med ud |
|
![]() |
|
justbuyit ![]() Branche Medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
GODT NYT: 26LC2R/ RA udsendes denne uge - vi ringer rundt - så nyt TV inden weekenden! Redigeret af justbuyit - 23-Oktober-2006 kl. 09:41 |
|
Med venlig hilsen
JUSTBUYIT.DK Telefon: +45 5190 8970 Fax: + 45 7692 0900 Email: justbuyit@justbuyit.dk Web: www.justbuyit.dk |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
OK, hvornår begynder i at ringe rundt?
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0600910340 er det her det samme som på fælles køb? rigtigt lækkert tv nemlig så jeg har købt, fona skriver som altid ikke serie nummer.. |
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
![]() |
Kan tilføje at de er landet idag, har snakket med justbuyit, men desværre er der nogen som fragt manden har fået ødlagt, men men fik tilbudt et 26 tommer samsung til samme pris og det sagde jeg pænt ja tak til, super service fra justbuyit ;-)
|
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
skand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg har lige haft en rigtig god snak med JustBuyIt - og jeg har fået lidt røde øre - og sletter derfor mit indlæg (redigeret). Da jeg nu er kommet hjem kan jeg se at pengene for TV'er er blevet trukket men ingen TV. JustBuyIt kunne dog hurtig bekræfte at pakken var fremme på mit posthus. Jeg vil dog fastholde at det er træls at vente og vente og leveringsdatoerne hele tiden rykkes. /Søren
Redigeret af skand - 27-Oktober-2006 kl. 14:07 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg klager ikke, har fået 72BX 26 tommer fra samsung istedet for 26LG modellen da de ikke kunne sende den pga af transport skade, kæresten som tog imod og leger med det nu, skal desværre arbejde, nu skal jeg så bare ha fat i noget godt kabel i hifiklubben idag er planen, er noget billigt lort det vi har trukket for at teste tvet (ifølge konen)
Alle andre burde modtage deres LG model idag, andre som lige vil skrive deres status evt? Redigeret af glade - 27-Oktober-2006 kl. 10:00 |
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Mit LG er lige kommet. Skand@ Jeg synes ikke du skal brokke dig,der var i det oprindelige tilbud ikke sat en eksakt leverings dato. Du kan jo gå ind i en butik og være heldig de har det til en dyrere pris. For vi kan vel være enige om ,at du er her for den billige pris( Ud fra dit antal af indlæg at bedømme) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |