|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Jeg kom for sent til fælleskøbet af LG 26LC2R, men bestilte det tirsdag d.24/10 gennem godpris.dk og fik det igår; sådan - hurtig betjening.
![]() Prisen har svinget lidt, men jeg slap da med 5229,- Hos Fona koster det som bekendt 7000,- ![]() ![]() Nu er jeg spændt på hvor slemt billedet er uden Selector, ellers må jeg hurtigt ud og have fat i en. Redigeret af MortenBby - 27-Oktober-2006 kl. 14:32 |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
justbuyit ![]() Branche Medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Herfra vil vi gerne slå fast, at vi virkelig gør, hvad vi kan for, at et fælleskøb lykkes - vi kan kun beklage at skærmene blev forsinkede. Årsagen til forsinkelsen skyldes forsinkede leveringer hos LG, som så igen rammer fælleskøbet. Uheldet vil også at 3 skærme er beskadiget ved ankomst og der er kun leveret sådan, at fælleskøbet går op. Der er handlet af med 3 kunder, som fik en Samsung skærm istedet - de 3 som er blevet tilbudt Samsung til samme pris er tilfældigt udvalgte. Denne manøvre er rent underskud for os. Et fælleskøb skal være rimeligt for alle parter - fælleskøb er absolut ikke en god forretning, men interessant på andre måder f.eks. i omtalen af vores forretning, som igen kan trække andet salg med sig. Vi leverer en billig pris med meget lav avance og fragtfri levering - alternativet vil være at købe skærmen nede på hjørnet, men til en anden pris til gengæld får du varen med under armen med det samme. Dermed ikke være sagt at vi ikke skal overholde leveringen - det skal vi - men forventer måske lidt mere luft, hvis leveringen skubbes af forhold, som vi ikke kan have indflydelse på. Vi har endvidere løbende givet status på leveringssituationen på forum, at dette har rykket sig, skal vi igen kun beklage. Plus der er svaret tilbage på diverse mails vedr. leveringen. Vi ønsker en alle en god weekend!
|
|
Med venlig hilsen
JUSTBUYIT.DK Telefon: +45 5190 8970 Fax: + 45 7692 0900 Email: justbuyit@justbuyit.dk Web: www.justbuyit.dk |
|
![]() |
|
MadMaxDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Jeg modtog mit tv i mandags, og har intet at udsætte, undrede mig selv lidt over leveringstiden, men greb knoglen og fik hurtigt og kompetent svar. Ingen klager herfra.
Mvh MadMaxDK |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
'jeg har spyder TV til at kalibrere med,jeg skal nove jer indstillingerne når jeg har haft tid (ca 14 dage)
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Jeg har nu haft lejlighed til at vurdere mit LG 26LC2R og skrevet en anmeldelse af under TV apparater.
Redigeret af MortenBby - 29-Oktober-2006 kl. 12:56 |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Jeg har nu kalibreret mit TV, med spyder TV, jeg har rapporten liggende. PB en e-mail hvis du vil have den. Brightness 54 Contrast 96 color 50 Tint -15 Farve temp Varm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |