|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
O.K-så fes den omsider ind!!
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Det kunne godt lyde som om der er mest interesse om et fælleskøb på den nye "lille" LG 42PX4RV model - (prisvinderen fra det svenske magasin Hemmabio). Den har godt nok ikke ægte HDTV, til gengæld får man et rigtigt godt fladskærms-TV for pengene. "Value for money" som man siger. Prisen er kun 16.999,- alt incl. Der medfølger vægbeslag (normalt tilkøb), dansk reklamationsret og levering til døren. Så det er total-prisen - for at få dette nye lækre TV ind i stuen. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
HVad Ville dette så ikke være sagen i stedet?! http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp Mvh. Birkholm |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Birkholm
Ikke i dette fælleskøb - her er det de store 42" plasma TV det gælder Se evt. Forskelle på LCD (TFT) og Plasma skærme. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
Set i lyset af af at ikke helt har taget de nyeste LCD-skærme med, så må http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40r51b.asp /Birkholm |
|
![]() |
|
mino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2005 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Ser spændende ud, men uden pris kan det næste være ligemeget. For ellers kan jeg da nævne nogle af de store 60" HD plasma'er .... |
|
![]() |
|
![]() |
Hej mino
Den store Samsung koster 25.600 + levering. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
mino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2005 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Personligt vil jeg ikke giver over 20.000 (selvom jeg kan) for et TV. Jo, hvis der ikke var så voldsom en udvikling, men det må man sige der er. Faktisk er det ikke selve købsprisen der afskrækker mig - det er den hurtige afskrivning. Kik på en skærm til ca 40.000 for 2 år siden. Hvad er det værd i dag som brugt? Regn så lidt på hvad det koster pr måned at have en sådan skærm hængene. Det er ikke så lidt. Men der er lys for enden ... dette fælleskøb er et godt eksempel. En god, HD (-agtig) skærm til under 20K for alt incl. levering. Jeg venter nok selv en ekstra generation (½ år), så en HD skærm er lige så lysstærk som IKKE HD'erne. Men jeg er meget fristet! Nogen der kan oplyse hvor man kan se LG skærmene live ? |
|
![]() |
|
![]() |
Hej mino
Måske i Fona... de sælger ihvertfald LG. Det er dog ikke sikkert at de har den nye PX4 stående endnu.. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() |
Er der blæser i for at slippe af med varmen, eller er det lydløst?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Mig bekendt er der blæser i alle Plasma. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Gnuig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-August-2005 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Kan nogen forklare mig hvad opløsning A. og B. har, da jeg kunne være meget interesseret i en af de to... ligesom hvordan det hænger sammen med HDTV som kommer i fremtiden... som nogen havde nævnt kan man vel bare køre gennem en "sat-top-box" el. lign.? Der står: Resolution A: 852x480p B: 1024x768pmen så også: A: (480i/p,576i/p,720p,1080i) HDMI Input 1 (HDCP) - B: (480i/p, 576i/p,720p, 1080i) DVI Input - 1 (HDCP) Det lyder vel helt ok med HDMI input, da jeg lige har købt LG 7800H - selvom jeg ikke lige havde planlagt at skulle "opgradere" til en plasma/lcd skærm nu, lyder dette rigtigt billigt. Håber I kan hjælpe Gnuig
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |