|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|
Men det er som regel noget billigere at sende apparatet retur til Tyskland end besparelsen man har opnået ved at købe i Tyskaland, og sender man det forsikret er der ikke den store riskio ved at sende det. Ensete risiko er at man taber det på vej til posthuset/fratgmanden, kører galt eller får det stjålet. Ellers kan man som regel på det repareret i Danmark udenfor garanti til en pris der er under besparelsen ved at købe i Tyskland. Eller man kan selv køre ned og aflevere det i Tyskland, hvis man foretrækker det, f.eks. hos Medianess i Berlin. Redigeret af HTPC |
||
![]() |
||
AndyJeps ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Det ved jeg godt og jeg har også søgt, men eftersom jeg ikke har hørt fra forhandleren på fælleskøb og ej heller har fået noget tv, kan jeg vel bare købe i Berlin og så er jeg jo glad igen! |
||
AndyJeps
|
||
![]() |
||
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Går lidt sløvt her synes jeg. Vil I ikke skrive nogle ting om den, overvejer selv at købe dyret!
![]() Når vi nu snakker om LG's fladskærme, ville det så være muligt at lave et fælleskøb på denne http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138718? her en anmeldelse: http://www.tweakup.dk/article/606/dk/ eller er prisen alt for lav til at kunne? bare en tanke. Redigeret af Monolithos |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|
Derfor er der en fordel i at vælge nogle mærker fremfor andre.
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jep, men der er dog forskelle aligevel. De internationale garantier gælder som regel kun i ét år. Denne tråd handler dog om fælleskøb på LG LCD - de eneste på markedet som er velegnet for tilslutning til en (HT)PC via DVI/HDMI. Så her får man meget lidt ud af at vælge et Philips istedet. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Ebbe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Jamen så lægger jeg da lige ud med at fortælle, at jeg har været på posthuset og hente min. Prøv at forestille jer en ikke ret stor gut stå og bøvle sådan en papkasse ind bag i en gammel Golf Jeg havde ellers fået lovning på fragtmand, så jeg sad forgæves og ventede hele dagen (onsdag) indtil 16:30 hvor jeg skulle på job. Nå, men den ser jo lækker ud. Det tog vel ca. 5 minutter at få pakket ud og stillet op på det gamle tv-bord, så jeg kunne se den i funktion. Ingen problemer med at scanne efter kanaler. De er også dejlig nemme at skifte plads på, så de stemmer overens med min Jvc dr-mh20'er. Den er godt nok længe om at skifte fra en kanal til den næste. En zapper ville da gå ud af sit gode skind. 1360x768 måtte jeg opgive på dvi, ulæselige karakterer, måske mit grafikkort, Geforce ti4200 som er synderen ?. Men med 1024x768 er der ingen problemer. Det er alt hvad jeg indtil videre har observeret, men der er dømt lang week-end (3 dage), så mon ikke der bli'r tid til at lære den bedre at kende Andre som har noget spændende ? mvh
|
||
![]() |
||
Flab ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Jeg havde også fået besked om at den skulle komme med fragtmand, men da
jeg kom på arbejde klokken 16.00 stod min skærm og vendtede på mig, jeg
køre pakker ud om aftenen for postdanmark. syntes det er meget dårligt,
har sku taget fri en hel dag fra skole.
Men ellers en rigtig lækker skærm, jeg har de samme problermer som ebbe med hensyn til opløsningen. jeg syntes tilgengæld alm. tv er rigtig godt på den, og jeg har kun analog signal... |
||
![]() |
||
zerocool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
I så fald misser du jo også ligesom pointen og forcen ved netop denne skærm - http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27344. |
||
I am the Law
|
||
![]() |
||
Ebbe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Er der slet ikke andre der har fået deres LG'er ? Jeg faldt over en drønirriterende pudsighed i går. Yderligere i de to modes, så sker der det, at når der ikke har været undetekst i et halvt minuts tid, så "udvider" skærmen sig, sådan at når der så komme undertekst igen, så ta'r det lige et par sekunder inden skærmen har justeret sig selv ind, aå man kan se undertekst igen. (Dvs. underteksten liger under skærmområde) Så savner jeg en mulighed for at navngive kanaler Bortset fra det, så er det et sk...flot billede, kommer fra et 11 år gammelt Prosonic mvh
|
||
![]() |
||
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
Hej Ebbe Hvordan er billedet med almindeligt antennesignal eller kabeltv? ( hvis du har det!) Skibonitten
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ja, hvis det er 4:3 billede du strækker ud med spectacle, så forvrænges billedet. TV'et strækker mindre midt på, og mere ude i siderne. Dette aht. ansigterne, så folk ikke bliver for brede Men det ser sjovt ud hvis en tekst ruller hen over skærmen fra side til side, så kan man virkelig se forskellen på hvor der strækkes mest. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
Press the MENU button and then D / E button to select the STATION menu. Press theG button and then D / E button to select Manual programme. Press the G button and then D / E button to select Name. Press the G button and then D / E button. You can use a blank, +, -, the number 0 to 9 and the alphabet A to Z. Press the F / G button to select the position and make your choice of the second character, and so on. Press the OK button to store it. Press the EXIT button to return to normal TV viewing. Redigeret af Vendel |
||
PV
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |