recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af LG projektor + Xbox360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af LG projektor + Xbox360

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2008 kl. 20:16

Nå..
Det var en ommer fra min side..
Hvis man åbnede æsken og kikkede så ville jeg jo nok se at netværks porten sidder under dens usb port..

Xbox Live følger med og hvordan skulle man kunne bruge det til noget hvis maskinen var uden netværks adgang ...

Så xbox360Arcade er med netværks port og HDMI.. så er det slået fast.

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2008 kl. 21:11

Oprindeligt skrevet af Corax Corax skrev:

Microsoft har meldt ud at der ikke kommer et lignende prisfald på 360'erne i EU i denne omgang.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=230200

Ifølge gamesection.dk falder priserne her Fredag:

360 Arcade = 1399
360 60gb = 1899
360 120gb = 2399

Det er vejledende priser, så typisk er de vel lidt lavere i butikkerne.

http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=4894

Til top
fribse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Ethernet tror jeg ikke der har været rejst spørgsmål om, men HDMI stik er der ikke på Arcade udgaven.

Mvh

Fribse

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 21:57

Oprindeligt skrevet af fribse fribse skrev:

Ethernet tror jeg ikke der har været rejst spørgsmål om, men HDMI stik er der ikke på Arcade udgaven.

Nu må du slappe lidt.. jeg har boxen foran mig som sælges i dette fælleskøb og der er skam netværks port (som var mit spørgsmål) og en HDMI udgang.. Så jo den er der skam..

Måske er dette på nyere 360 arcade modeller, der er ihvertfald en hdmi udgang på maskinen..og indpakning sagde pænt "arcade"

Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 22:04

Der er altid været HDMI på Arcade udgaven. Du forvæksler Arcade udgaven og Core udgaven, som var den gamle billig-model som rigtig nok ikke havde HDMI. Arcade versionen har dog været på markedet meget længe (over et år hvis jeg husker rigtigt).
Til top
DavidN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2008
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 17:27

Jeg har nu bestilt denne pakke, og det bliver vores første projektor. Har samtidigt søgt rundt omkring for at finde et fornuftigt lærred, men er blevet i tvivl om det skal være hvidt eller gråt.

Kan læse mig til, at et gråt lærred giver en bedre farvemætning og større kontrast. Denne projekter er en DLP type som i-sig-selv skulle give en bedre farvermætning, herunder specielt sort, end LCD baserede.

Er der nogen der kan øse af deres store erfaring, så jeg er fri for at købe 2 forskellige ??

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af DavidN DavidN skrev:

Er der nogen der kan øse af deres store erfaring, så jeg er fri for at købe 2 forskellige ??

Jeg har også købt ovennævnte og havde et lærred liggende fra anden projektor.. dette er med hvid baggrund, og jeg syntes da stadig det står rimlig godt.. Det er nok korrekt at et gråt lærred måske kunne give de mørke dele en mere sort.. men er det så ikke omvendt med de lyse farver som bliver for mørke? nå.. projektor er ihvertfald en opgradering for mig da jeg kun havde en ældre før som ikke var stærk i noget som helst..

det styrer bare.. og da jeg ikke ved hvad regnbue effekter er kan jeg kun sige jeg ingen har set endnu på lærred eller udenfor :-)
men ved man hvordan de ser, så er de der nok også..
Til top
DavidN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2008
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 20:44
[[/QUOTE]
Jeg har også købt ovennævnte og havde et lærred liggende fra anden projektor.. dette er med hvid baggrund, og jeg syntes da stadig det står rimlig godt..
[/QUOTE]

Umiddelbart er jeg kun enig med dig, men hvis du prøver at kigge på
http://www.romabio.dk/default.asp?id=1&mnu=1&ACT=5&a mp;content=3
virker forskellen voldsomt synlig ... dog uden at kende til projektoren eller de anvendet lærreder.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 12:03

Oprindeligt skrevet af DavidN DavidN skrev:

Umiddelbart er jeg kun enig med dig, men hvis du prøver at kigge på
http://www.romabio.dk/default.asp?id=1&mnu=1&ACT=5&a mp;a
virker forskellen voldsomt synlig ... dog uden at kende til projektoren eller de anvendet lærreder.

Jeg syntes selv hans fremstilling her er tegn på for meget kontrast på det hvide "lagen".. så derfor vil billed på en grå baggrund jo blive dæmpet lidt.

Der skal jo altid mere lys til for at lyse mørke baggrunde op, ligesom en lys baggrund næsten med ingen lys bliver klar og tydelig uden for meget kontrast..     rent amatørt set..

Jeg vil tro at du skal køre uden om Eco-mode forevigt hvis du vælger et gråt lærred...og det koster jo så i længden.. men om det så giver det bedre billed i den sidste ende? det ved jeg ikke.
måske skal du tale med Otto og måske kan denne kalibreres, og det vil være en bedre løsning?

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 12:10

En sidste kommentar..

Mit lærred er hvidt og jeg har sorte streger i bund og top, men!
sætter jeg kontrast/brightness op, så ja, så bliver de grå.. det mener jeg persoligt kun er korrekt.. men om sort forbliver sort længere, når kontrast skues op, og så om den hvide bliver mere hvid, det er jo lige det.
her gåes meget op i detajlerne og sort..
Men hvor er info'n på HVID og hvilken kontrast forhold han bruger?

En sidste ting at lægge mærke til, er de sorte striber i top og bund ved næsten alle screenshots, som ikke er sorte på den hvide dug, men mørke grå.

Til top
fribse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-September-2005
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 14:58

Nu må du slappe lidt.. jeg har boxen foran mig som sælges i dette fælleskøb og der er skam netværks port (som var mit spørgsmål) og en HDMI udgang.. Så jo den er der skam..

Jeg er heelt afslappet, hvilket dit ordvalg antyder du ikke er. Som sagt tidligere, så har jeg ikke selv en arcade, jeg ringede blot og spurgte EB games, og det var det jeg refererede.

Mvh

Fribse

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2008 kl. 15:42

Ikke i Arcade udgaven, der skal du op i Elite udgaven (ifølge EB Games ihvertfald).

jeg kan se hvor misforståelsen ligger :-).. svarer du ja til A eller B? nå det er jo så afklaret..

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu