|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Nå.. |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
||
Ifølge gamesection.dk falder priserne her Fredag: 360 Arcade = 1399 Det er vejledende priser, så typisk er de vel lidt lavere i butikkerne. http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=4894
|
|||
![]() |
|||
fribse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Ethernet tror jeg ikke der har været rejst spørgsmål om, men HDMI stik er der ikke på Arcade udgaven. |
|||
Mvh
Fribse |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Nu må du slappe lidt.. jeg har boxen foran mig som sælges i dette fælleskøb og der er skam netværks port (som var mit spørgsmål) og en HDMI udgang.. Så jo den er der skam.. |
|||
![]() |
|||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
||
Der er altid været HDMI på Arcade udgaven. Du forvæksler Arcade udgaven og Core udgaven, som var den gamle billig-model som rigtig nok ikke havde HDMI. Arcade versionen har dog været på markedet meget længe (over et år hvis jeg husker rigtigt). |
|||
![]() |
|||
DavidN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Jeg har nu bestilt denne pakke, og det bliver vores første projektor. Har samtidigt søgt rundt omkring for at finde et fornuftigt lærred, men er blevet i tvivl om det skal være hvidt eller gråt. Kan læse mig til, at et gråt lærred giver en bedre farvemætning og større kontrast. Denne projekter er en DLP type som i-sig-selv skulle give en bedre farvermætning, herunder specielt sort, end LCD baserede. Er der nogen der kan øse af deres store erfaring, så jeg er fri for at købe 2 forskellige ?? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har også købt ovennævnte og havde et lærred liggende fra anden projektor.. dette er med hvid baggrund, og jeg syntes da stadig det står rimlig godt.. Det er nok korrekt at et gråt lærred måske kunne give de mørke dele en mere sort.. men er det så ikke omvendt med de lyse farver som bliver for mørke? nå.. projektor er ihvertfald en opgradering for mig da jeg kun havde en ældre før som ikke var stærk i noget som helst.. det styrer bare.. og da jeg ikke ved hvad regnbue effekter er kan jeg kun sige jeg ingen har set endnu på lærred eller udenfor :-) men ved man hvordan de ser, så er de der nok også.. |
|||
![]() |
|||
DavidN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
[[/QUOTE]
Jeg har også købt ovennævnte og havde et lærred liggende fra anden projektor.. dette er med hvid baggrund, og jeg syntes da stadig det står rimlig godt.. [/QUOTE] Umiddelbart er jeg kun enig med dig, men hvis du prøver at kigge på http://www.romabio.dk/default.asp?id=1&mnu=1&ACT=5&a mp;content=3 virker forskellen voldsomt synlig ... dog uden at kende til projektoren eller de anvendet lærreder. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg syntes selv hans fremstilling her er tegn på for meget kontrast på det hvide "lagen".. så derfor vil billed på en grå baggrund jo blive dæmpet lidt. Der skal jo altid mere lys til for at lyse mørke baggrunde op, ligesom en lys baggrund næsten med ingen lys bliver klar og tydelig uden for meget kontrast.. rent amatørt set.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
En sidste kommentar.. Mit lærred er hvidt og jeg har sorte streger i bund og top, men!
|
|||
![]() |
|||
fribse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Jeg er heelt afslappet, hvilket dit ordvalg antyder du ikke er. Som sagt tidligere, så har jeg ikke selv en arcade, jeg ringede blot og spurgte EB games, og det var det jeg refererede. |
|||
Mvh
Fribse |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
jeg kan se hvor misforståelsen ligger :-).. svarer du ja til A eller B? nå det er jo så afklaret.. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |