|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||
Hej ,jj
Vi forventer at det starter allerede tirsdag, og at alle har fået leveret inden udgangen af måneden.
7900 (250GB) kommer først til august. Så vi afholder et fælleskøb på 7800 (160GB) nu. Prisen offentligøres tirsdag.
En 8-9 dage fra fælleskøbets start. /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||
![]() |
||||||
ret64 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|||||
Den kunne jeg meget nemt være interesseret i.....
/René |
||||||
![]() |
||||||
manihald ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|||||
Jeg er også interesseret især da den har HDMI, hvornår kan vi se en test om kvalitet og svagheder af lyd og billeder.
|
||||||
197197
|
||||||
![]() |
||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|||||
Der kan nok komme en test om et par måneder. Men om "testeren" kan lokkes til, at sige noget om det umiddelbare indtryk af kvalitet, skal jeg ikke kunne sige.
|
||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||
![]() |
||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||
Hej Alle Jeg har arrangeret, at der også kommer en låne-model hertil. Så jeg kan prøve ting af, mens fælleskøbet kører. Jeg kan ikke love at kunne besvare alle spørgsmål som om hvorvidt den virker med den og den DivX version, eller om MP3 filer med bitrates over 192k også kan bruges; Men mere overordnet omkring betjening, funktioner, billede kvalitet, blæser støj osv. /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Hej Alle Så er fælleskøbet åbent. Pris blot 3999,-
/Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Hej Alle Angående levering, så vil den ske løbende i dette fælleskøb. Så bestil, betal og få denne lækre sag ind af døren snart /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||
![]() |
||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|||||
Antal tilmeldte p.t.: 3
|
||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||||
![]() |
||||||
pkrst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|||||
Man kan købe den for 3811,- ved pixmania.com http://www.pixmania.com/dk/dk/104587/art/lg/dvd-afspiller-op tager-med.html Hvori ligger tilbudet? |
||||||
![]() |
||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|||||
At det er hos en dansk forhandler, så hvis den går i stykker så slipper du for at sende den til Frankrig. Fælleskøb prisen er billigere end den normale danske pris, men ligger normalt højere end f.x. pixmania. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Jep - og så er der en trykt dansk manual med, og mulighed for at gøre den kodefri. /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||
![]() |
||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|||||
Men det er ikke generelt for fælleskøb ? |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |