|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hej lahan
Dansk brugsanvisning, jo. Kodefri, hvor muligt.
Måske enkelte modeller har en dansk brugsanvisning i kassen - selvom de sælges i Frankrig - men man kan kun regne med en fransk brugsanvisning (der følger ikke engang en engelsk med alle produkter fra Pixmania). /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
||
Det er selvfølgeligt noget man bør undersøge først inden man hopper på et fælleskøb, samt vurdere hvor meget ekstra man vil give for en dansk vejledning samt den danske support, hvis man ikke får det med fra sin udlandske forhandler. I tilfældet med LG ville jeg nok satse på et fælleskøb. I andre situationer ville jeg aldrig overveje det... |
|||
![]() |
|||
Luque ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
Fin idé. Umiddelbart er jeg også lidt interesseret.
Jeg har lige kigget manualen igennem, og den ser ud til at have mange features, så det er vel ikke sådan at den lige pludselig falder vildt i værdi hen over sommeren? Desuden studsede jeg over en lille ting vedr. hdmi: "optageren understøtter ikke 720p og 1080i" (ifg. manualen). HDMI, skal det ikke kædes sammen med hdtv på en eller anden måde? HDTV er så vidt jeg ved netop 720 og 1080, hvorimod 576p, som understøttes, er SDTV?...Jeg er total noob på det her område så det kunne være rart med nogle ekspertkommentarer. Det skulle jo gerne være sådan at 4k til en dvd-optager også sikrer at jeg i fremtiden ville kunne optage i super kvalitet - især med dette hdmi/hdtv. edit: ..og hvordan står det til med surround sound? Igen er jeg lidt grøn... Jeg har en afspiller med 5.1 nu, men på denne optager er der vist kun en audio in/udgang ...eller skal det sættes til surround receiver osv? :p /Luque ![]() Redigeret af Luque |
|||
![]() |
|||
VIP4EVER ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
Hej med jer.....
Umiddelbart ser config. på maskinen fint ud.
Og går også med tanken om at springe med på vognen.
Syntes dog at den ligner nogle af de mere lavpris maskiner så som Denver osv... og det er da lidt synd syntes jeg
![]() Hvordan kan det være i opretter et fælleskøb på et produkt i slet ikke har testet endnu ?
I kan jo risikere at der er 100 der hopper på vognen, og så når maskinerne lander, ja så... "Vi er sgu nok nødt til at give den gode anmeldelser, for vi kan jo ikke skrive at det er en skod maskine vel"
Hvordan er support hos LG tænker nu nærmere på firmware updates ??
Jeg kan ikke se en eneste firmware update på deres site, tvivler på at de kan deres kram første gang, så der netop IKKE er brug for updates, men måske er det bare mig der ikke har set efter de rigtige steder
Redigeret af VIP4EVER |
|||
Best Regards
Glenn |
|||
![]() |
|||
Jasm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
lge.com -> support -> download og søg på land så kommer der programmer og firmware updates til deres produkter. |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Næsten alle fælleskøb er på helt nye modeller. Det er nemmest at opnå en god aftale på de nyeste modeller, dels med en god pris og dels med en sikkerhed for levering.
Nej, det blander vi nu ikke sammen. Anmeldelserne laves ud fra hvad apparatet kan og yder.
Såvidt jeg kan se, så skal man registrere sit produkt for at få adgang til den indre del af support området. Men jeg checker lige op på det med firmware updates.
/Lars
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Alle Jeg havde fået skrevet "løbende levering" ved dette LG fælleskøb. Det var en fejl, og det er nu rettet til "levering efter først til mølle" (dem der står øverst på listen får først leveret). /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
||
Antal tilmeldte til fælleskøbet p.t.: 5
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Beemer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Hej! Kan LG RH7800H fås i sort?? |
|||
![]() |
|||
osm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2005 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
||
Det tror jeg ikke - det er der ikke mange som kan. Hvilket er træls nå man nu har alt andet udstyr i sort. ØVV |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Alle Jeg flyttede lige min "mini-anmeldelse" væk fra fælleskøbs-tråden, så er den nemmere at genfinde senere: /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Alle Det er iøvrigt muligt at lave den kodefri /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |