recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af LG RH7800H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af LG RH7800H

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 13:42

Hej Alle

Status på LG fælleskøb:

Antal bestillinger: 24

Alle er afsendt til jer i dag mandag. De sendes per efterkrav (uden merpris)

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 13:43

Hej Alle

Så har i fået et nyt forum at boltre jer i

LG DVD & HDD recordere

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Dan1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Marts-2004
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 18:19

RH7500 er den mindste af de nye modeller og bortset fra HDMI kan den det samme som storebrødrene RH7800H og RH7900H. Et ganske godt tilbud fra elgiganten. Fulde specs på http://www.justbuyit.dk.

Til top
Henrik W Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juni-2005
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 19:00
RH7500 har ikke DV-in og El-Giganten påstår at optikken i drevet er bedre i 7800'eren, men om dette bare er et salgstrick ved jeg ikke.
Til top
Agent_Cooper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2005 kl. 19:49

Hej alle.

Jeg er ny her og havde faktisk overvejet at købe LG RH7500.

Den pris I nævner, kan jeg dog ikke se den til på elgiganten.dk - er tilbuddet allerede overstået?

Mvh. Brian

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2005 kl. 21:03

Hej

Fælleskøbet på LG RH7800H sluttede søndag den 26/6 mener jeg det var.

Du er ikke gået glip af det store, køb hellere en Pioneer eller en Sony, LHen har for mange "dumme" detaljer.

Jeg har LHen gennem fælleskøbet, og en Pioneer 720(2004 model). Pioneeren er klart bedre. Den kan ikke afspille MP3, Divx og jpg fra hdd og DVD, men er ellers meget bedre. Så hvis det er en optager du har brug for er LG ikke et godt valg.

m.v.h.

Til top
Agent_Cooper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2005 kl. 08:35

Hej Somelle.

Tak for svaret - jeg kan høre at jeg skal overveje et andet mærke ;-)

Det var nu RH7500 modellen jeg havde tænkt mig at købe.

Længere oppe i denne tråd stod der at den kostede 2949,-m men jeg kan ikke se den nogle steder til den pris?

Til top
Leopold Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Juni-2005
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2005 kl. 08:57

Jeg vil lige indskyde at jeg var med på fælleskøbet og er rigtigt glad for den. Jeg har ikke erfaringer med Pioneer, men hvis du har brug for MP3 fra HD samt XVID og DIVX afspilning, så er LG en af de få der tilbyder denne mulighed. Hvis det kun er en recorder du har brug for, så er Pioneer måske mere oplagt.

Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2005 kl. 11:51

Hej Leopold

Er du slet ikke irriteret over dens manglende mulighed for at kopiere optimalt til DVD? Hvis optagelsen ikke kan være på skiven, må man gå en kvalitet ned, og den har kun 4. Pioen har 32, og kan selv tilpasse kvaliteten så den fylder DVDen helt op. LGen kan i næsten alle tilfælde kun lave en ting af gangen. Og hvorfor er det lige den altid starter forfra på afspilningen af en optagelse, hvis den har lavet noget andet ind i mellem? Hvor er billedsøgning blevet af i Divx? Det er lidt skuffende at komme hjem for at se en timeroptagelse, for at bemærke at man har glemt at slukke den!!!!

Som stort + må billedkvaliteten i optagelser tælle, nok det eneste punkt hvor den holder med den gamle Pioneer. Nå ja, og så design. Den er rigtig flot.

Til top
Leopold Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Juni-2005
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2005 kl. 12:10

Jeg har ikke haft brug for overførsel til DVD endnu. Men det lyder da til at Pioneer er meget smartere på det punkt. Jeg bruger mest min LG 7800 til optagelse af udsendelser om natten, som jeg ser og sletter igen. Samling af mine MP3'ere, så jeg slipper for kabelrod fra computer til hifi anlæg. Og jeg en del divx optagelser, hvor jeg også slipper for kabel fra computer til fjernsyn.

Man kan ikke spole i DIVX/XVID film, kun springe i tid. Det er også en svaghed, men jeg ved ikke om det er muligt for f.eks. KISS 558 at spole. Det kan være en teknisk begræsning i nuværende generation af recordere.

Den eneste anke jeg har er, som du også skriver, at den skal være i standby for at lave timeroptagelser. Samt at den er dårlig til "multitasking". Det kan godt irretere.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu