|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 30-Juni-2008 kl. 16:52 |
||
Redigeret af Lars - 01-Juli-2008 kl. 23:51 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
![]() |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
||
Tak for et godt fælleskøb endnu engang. Skulle lige til at bestille en til normal pris.. Så passer perfekt i timing Så glæder jeg mig bare til i morgen MM Vision har afsendt den. God service som altid
Redigeret af soren_b - 02-Juli-2008 kl. 18:28 |
|||
![]() |
|||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() |
||
Yep - fantastisk service. Bestilte kl. 1530 og varen er allerede nu undervejs
![]() |
|||
![]() |
|||
p-HD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
![]() |
||
Så vidt jeg erindrer, så duer disse extendere vist kun til Vista mediecentre og ikke til MCE2005, er det korrekt? Eller er der nogen der kender til en workaround omkring det lille problem? Ville godt nok være ærgerlig over at skulle "opgradere" til Vista.
|
|||
![]() |
|||
Byteman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Dette er hvad de skriver under DATASHEET:
Minimum Requirements “Certified for Windows Vista” or equivalent computer with Microsoft Vista Home Premium or Ultimate edition (Intel P4 2.4 GHz or higher or AMD equivalent, 1.0 GB of RAM, 100Mbps Ethernet connection) with CD-ROM drive and Internet Connection |
|||
![]() |
|||
p-HD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
![]() |
||
Det må jo så tolkes som et nej.
|
|||
![]() |
|||
pethan80 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||
Hej alle .... er der nogen der ved om disse Linksys-extendere kan håndtere musik som er DRM beskyttet. Jeg er TDC kunde og har derfor adgang til deres nye service PLAY som giver alle deres bredbåndskunder gratis musik - denne musik er DRM beskyttet og jeg vil gerne vide om Linksys kan afspille dette musik på mit stereoanlæg. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
||
Er der nogen der har erfaringer med om man stabilt kan få sådan en extender til at vække en sovende (S3) Vista Media Center PC når man vil accesse den fra extenderen ? ildoc
|
|||
![]() |
|||
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
||
Hej Som sagt har jeg modtaget min. Køre perfekt med streaming af tv, optagelser og musik. Sog har jeg et stort problem. Min mce i stuen er sat til at gå i S3 efter 10 min. Efter jeg har tilføjet extenderen kan jeg ikke få den til at gå i s3 På forhånd tak Søren Bundgaard |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |