recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Logitech tastatur topmodel??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Logitech tastatur topmodel??

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 11:40

Ja priserne er faldet på tastaturet og også på tal tastaturet - den billigste billigste pris p.t på tastaturet er 1.277,- og på taltastaturet 369,-

Taltastaturet og den mus der er afbilledet er et sæt - jeg tror ikke man kan skille dem ad, desværre fordi jeg er overhovedet ikke interesseret i en ny mus - og den der er afbilledet ser ikke særlig interessant ud. Så der kommer ikke fælleskøb på mus alene, også fordi jeg tror det er svært at presse prisen på en mus - men måske på et highend tastatur.

Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Jeg vil også gerne men er mere interesseret i:

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRI D=2158,CONTENTID=10777

Så hvis det kommer på fælleskøb er jeg nok med :)

Det kommer ikke på fælleskøb - jeg har fået at vide at tastaturet ikke holder mere end 2 måneder, så går det i stykker.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 11:44

Jeg mente selvf. int. i fælleskøb på tastetur alene

Har en udemærket mus, så hvis der skal en ny indenfor dørene skal de være den nyeste model.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 11:47
Jeg håber også det ville være muligt at fravælge musen - der er jo ikke meget ved at få den med og så smide den ud. Jeg havde også håbet på at Logitech ville lave et taltastatur, der passer til den nye model, men det var måske for meget at håbe på.

Thorvald.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 13:08

diNovo serien er hidtil blevet solgt med en mus, så mon ikke også det sker denne her gang .

Jeg havde det første diNovo tastatur, og det var ganske enkelt et fremragende et, desværre gik det istykker efter 2 år .

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 16:22

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

diNovo serien er hidtil blevet solgt med en mus, så mon ikke også det sker denne her gang .

Som det ser ud nu er der kun det nye tastatur og ikke et desktop set. Men det ser ud til at taltastaturet (der egentlig hører til den tidligere topmodel) af en eller anden underlig årsag sælges med mus.

Thorvald.
Til top
Casper Andersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-September-2006
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2006 kl. 22:49
nogen der følger op på dette fælleskøb ? om det overhovedet kan lade sig gøre osv?
Til top
baktus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2005
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 14:46
Jeg er klar på tastatur alene eller som desktop pakke, hvis det er med den nye MX Revolution mus.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2006 kl. 07:44

Oprindeligt skrevet af Casper Andersen Casper Andersen skrev:

nogen der følger op på dette fælleskøb ? om det overhovedet kan lade sig gøre osv?  

Ja, det kunne være spændende at se om det kunne blive til noget.

Thorvald.
Til top
Casper Andersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-September-2006
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2006 kl. 23:07

Thorvald sender du ikke Lars en mail eller noget.. Jeg er ikke klar over hvordan i plejer at gøre det herinde

Mvh Casper

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2006 kl. 14:10
Jeg har skrevet til Lars for nogle dage side, men har ikke hørt fra ham.

Thorvald.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2006 kl. 19:10

Det nye diNovo Edge består *kun* af et keyboard, som så altså har en slags trackball som "mus-erstatning". Hverken mus eller media pad har noget at gøre med den nye model. Desuden kalder SHG modellen for "diNovo Edge Laser"; der er intet "laser-mæssigt" i dette keyboard.

Jeg synes for øvrigt også, at det virker ret spændende, men personligt kan jeg ikke lide håndstøtten foran. Den kan dog ikke fjernes, da den bl.a. anvendes som kontaktflade når keyboardet oplades. Der er såvidt jeg ved ingen normale batterier i keyboardet som det har været tilfælde med de tidligere modeller. Der er tale om proprietære Li-Ion batterier. Her kan man se keyboardet i opladeren/BT-hub'en: http://www.logitech.com/lang/images/0/13089.jpg

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2006 kl. 07:37

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Hverken mus eller media pad har noget at gøre med den nye model.

Det er jeg godt klar over - men da der ikke er taltastatur på dette nye diNovo som der er på de fleste andre tastaturer - så er det taltastatur som jeg viser (med andre smarte egenskaber) en oplagt mulighed. Jeg ville nu hellere have haft taltastatur på tastaturet i stedet for den trackball, som jeg ikke er sikker på jeg ville bruge ret meget (men man ved jo aldrig).

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Desuden kalder SHG modellen for "diNovo Edge Laser"; der er intet "laser-mæssigt" i dette keyboard.

Det henviser blot til at tastaturet er laser skåret (så vidt jeg lige forstod det).

Og ja tastaturet skal oplades på den måde, da der ikke er normale batterier i - men det er da også smart..

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu