|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Ja priserne er faldet på tastaturet og også på tal tastaturet - den billigste billigste pris p.t på tastaturet er 1.277,- og på taltastaturet 369,- Taltastaturet og den mus der er afbilledet er et sæt - jeg tror ikke man kan skille dem ad, desværre fordi jeg er overhovedet ikke interesseret i en ny mus - og den der er afbilledet ser ikke særlig interessant ud. Så der kommer ikke fælleskøb på mus alene, også fordi jeg tror det er svært at presse prisen på en mus - men måske på et highend tastatur.
Jeg vil også gerne men er mere interesseret i: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRI D=2158,CONTENTID=10777 Så hvis det kommer på fælleskøb er jeg nok med :) Det kommer ikke på fælleskøb - jeg har fået at vide at tastaturet ikke holder mere end 2 måneder, så går det i stykker. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Jeg mente selvf. int. i fælleskøb på tastetur alene Har en udemærket mus, så hvis der skal en ny indenfor dørene skal de være den nyeste model. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Jeg håber også det ville være muligt at fravælge musen - der er jo ikke meget ved at få den med og så smide den ud. Jeg havde også håbet på at Logitech ville lave et taltastatur, der passer til den nye model, men det var måske for meget at håbe på.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
diNovo serien er hidtil blevet solgt med en mus, så mon ikke også det sker denne her gang Jeg havde det første diNovo tastatur, og det var ganske enkelt et fremragende et, desværre gik det istykker efter 2 år |
||
![]() |
||
![]() |
|
Som det ser ud nu er der kun det nye tastatur og ikke et desktop set. Men det ser ud til at taltastaturet (der egentlig hører til den tidligere topmodel) af en eller anden underlig årsag sælges med mus. |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Casper Andersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
nogen der følger op på dette fælleskøb ? om det overhovedet kan lade sig gøre osv?
![]() |
||
![]() |
||
baktus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Jeg er klar på tastatur alene eller som desktop pakke, hvis det er med den nye MX Revolution mus.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det kunne være spændende at se om det kunne blive til noget. |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Casper Andersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Thorvald sender du ikke Lars en mail eller noget.. Jeg er ikke klar over hvordan i plejer at gøre det herinde
Mvh Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har skrevet til Lars for nogle dage side, men har ikke hørt fra ham.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
|
Det nye diNovo Edge består *kun* af et keyboard, som så altså har en slags trackball som "mus-erstatning". Hverken mus eller media pad har noget at gøre med den nye model. Desuden kalder SHG modellen for "diNovo Edge Laser"; der er intet "laser-mæssigt" i dette keyboard. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er jeg godt klar over - men da der ikke er taltastatur på dette nye diNovo som der er på de fleste andre tastaturer - så er det taltastatur som jeg viser (med andre smarte egenskaber) en oplagt mulighed. Jeg ville nu hellere have haft taltastatur på tastaturet i stedet for den trackball, som jeg ikke er sikker på jeg ville bruge ret meget (men man ved jo aldrig).
Det henviser blot til at tastaturet er laser skåret (så vidt jeg lige forstod det). Og ja tastaturet skal oplades på den måde, da der ikke er normale batterier i - men det er da også smart.. |
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |