Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Thorvald
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7981
|
Sendt: 01-December-2006 kl. 09:50 |
Det er vist ikke helt forkert at Logitech har svært ved at få nok af disse tastaturer tl Danmark. Jeg (eller rettere min kone) bestilte et til mig d. 20-11 og levering er udskudt til omkring d. 15-12.
|
Med de venligste hilsener
Thorvald.
|
 |
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
|
Sendt: 01-December-2006 kl. 09:59 |
Det skyldes at de har fundet et hardware fejl i dem. De er derfor trukket tilbage. Fejlen skal rettes på alle producerede modeller.
Så var jeg jer, ville jeg vente til januar, til 2 produktions linie.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
 |
baktus
Bruger
Oprettet: 01-November-2005
Point: 90
|
Sendt: 03-December-2006 kl. 10:41 |
Thorvald skrev:
Det er vist ikke helt forkert at Logitech har svært ved at få nok af disse tastaturer tl Danmark. Jeg (eller rettere min kone) bestilte et til mig d. 20-11 og levering er udskudt til omkring d. 15-12. |
Håber du vil komme med en lille anmeldelse, når tiden kommer.
|
 |
johnjkj
Guld medlem
Oprettet: 07-April-2006
Point: 575
|
Sendt: 14-December-2006 kl. 17:02 |
Det var godt nok træls, lige nu hvor man har en god grund til at give sig selv en julegave 
hummelmose, ved du hvad der var galt med tastaturet?
Det bliver spændende at se om det når at komme med i julehandlen.
Redigeret af johnjkj - 14-December-2006 kl. 17:03
|
 |
Thorvald
Guld medlem
|
Sendt: 27-Januar-2007 kl. 13:17 |
Nu skulle tastaturet ligge på posthuset, men jeg har ikke lige de 1700+ der skal til for at få det med hjem. Men det bliver da spændende. Jeg er lidt træt af mit amitech tastatur, hvor ctrl og shift tasterne ikke virker så godt. Det er træls hvis man bruger excel meget, f.eks. - og ikke kan markere flere celler og områder...
|
Thorvald.
|
 |
DonJensen
Guld medlem
Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
|
Sendt: 27-Januar-2007 kl. 13:18 |
Jeg ser meget frem til en anmeldelse af det.
|
|
 |
Thorvald
Guld medlem
|
Sendt: 27-Januar-2007 kl. 13:21 |
Hvem siger jeg vil lave en anmeldelse af det? ....
|
Thorvald.
|
 |
Thorvald
Guld medlem
|
Sendt: 27-Januar-2007 kl. 13:22 |
Jo måske hvis jeg får 1700 for anmeldelsen...
|
Thorvald.
|
 |
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
|
Sendt: 27-Januar-2007 kl. 15:26 |
Hvad vil i vide. Har haft det i 2 uger ??? Tastaturet er rigtigt lækkert. Og den nye BlueTooth usbdongle er rigtig god. Den er ikke længere afhæning af OS, så kommunikationen kommer så hurtigt at man kan komme ind i bios. Det har ÆØÅ, og ....  Værste ting ved det. Det er VISTA certificeret, men der er ingen vista drivere...
Redigeret af hummelmose - 27-Januar-2007 kl. 15:34
|
|
 |
Thorvald
Guld medlem
|
Sendt: 31-Januar-2007 kl. 12:02 |
Ja, nu har jeg også fået DiNovo Edge tastaturet samt det numeriske tastatur - og selvom de ikke har helt samme design er de nu ganske pæne sammen. Tastaturet er flot og med det funktioner der er i det, kunne man måske helt undvære en mus, hvis man trænede sig i at bruge tastaturet. Meen til teknisk tegning skal der nu nok en mus til, jeg tror ikke jeg vil bruge tastaturets musefunktioner. Joo måske, man skal vel aldrig sige aldrig, vel? Touch pad'en fungerer i hvert fald lige så godt som på en bærbar og sidder tilligemed mere rigtigt placeret end på en bærbar.
|
Thorvald.
|
 |
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
|
Sendt: 31-Januar-2007 kl. 12:08 |
Thorvald skrev:
Ja, nu har jeg også fået DiNovo Edge tastaturet samt det numeriske tastatur - og selvom de ikke har helt samme design er de nu ganske pæne sammen. Tastaturet er flot og med det funktioner der er i det, kunne man måske helt undvære en mus, hvis man trænede sig i at bruge tastaturet. Meen til teknisk tegning skal der nu nok en mus til, jeg tror ikke jeg vil bruge tastaturets musefunktioner. Joo måske, man skal vel aldrig sige aldrig, vel? Touch pad'en fungerer i hvert fald lige så godt som på en bærbar og sidder tilligemed mere rigtigt placeret end på en bærbar. |
Hvad for et numerisk tastatur. Der var intet numerisk med mit
|
|
 |
Maggerholm
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
|
Sendt: 31-Januar-2007 kl. 13:01 |
Thorvald skrev:
... jeg tror ikke jeg vil bruge tastaturets musefunktioner. Joo måske, man skal vel aldrig sige aldrig, vel? Touch pad'en fungerer i hvert fald lige så godt som på en bærbar og sidder tilligemed mere rigtigt placeret end på en bærbar. |
Hvis det ses som et tastatur til et mediacenter, hvor man ikke lige har en mus ved hånden, er den lille touchpad i hvert fald så meget bedre end Microsofts elendigt implementerede joystick-agtige løsning. Mvh Michael
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
 |