|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nhessellund ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 24-November-2010 kl. 11:44 |
Hej alle.
Er der mulighed for at lave fælleskøb på macbook pro? Er der nogle kontakter i den retning? |
|
![]() |
|
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Det er stort set umuligt at få lavet sådan et fælleskøb, men jeg sender et lille tip på en PM..
|
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
kan du give det tip videre
![]() |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
funkyflemme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Ja, det kunne jeg da også være meget interesseret i at få;-) |
|
Takker på forhånd...
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
Det er muligt at få 8-10% "studie" rabat... De skulle vist ikke være så strenge med at tjekke om man rent faktisk studere, eller også kender de fleste vel et par der gør.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() |
Man kan som regel altid få 10 % på mac udstyr når man handler via et større firma eller er studerende
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() |
Der er rabat på noget Apple i dag, fredag 26. november. Ikke ret meget, men hvis du står og skal have en Macbook alligevel, er det vel værd at tage med.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg er medlem af tøjbutikken Kaufmann's plus klub. Den er en del af en eller anden større rabatordning - noget der hedder LogBuy. Det koster intet at være medlem og jeg fik det næsten smidt efter mig sidst jeg købte et sæt tøj.
Der er rabat på en masse forskelligt, bla. er der 6% rabat på køb fra Apples webshop. Ikke voldsomt meget, men hvis man alligevel står og er ved at købe, så kan man lige så godt tage det med. "Problemet" med Apple er bare at de selv kører meget stramt med kontrol på priserne. Det er også derfor at du aldrig nogensinde ser tilbud på Apple grej, da der kun findes en pris, og det er den som er dikteret af Apple. Af samme grund lyder det usandsynligt at kunne stable et fælleskøb på benene.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
Det skyldes nu nok mere at en forhandlers indkøbspris ligger meget tæt på vejl. udsalgspris. Avancen er forsvindende lille - sidst jeg hørte var den på 1-1,5%. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
lige præcis i dag.. og kun i dag!!! er der for alle tilbud på visse applecomputere ipods osv... se på http://store.apple.com/dk heriblandt macbookpro som står til 8248,- kr
nåja.. det var jo nævnt længere oppe
![]() Redigeret af rhsin - 26-November-2010 kl. 13:43 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |