|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Gear er for blade hvad Medion er for HiFi! Det fælleskøb er ren reklame. Hvad får recordere.dk ud af det? Direkte tilmelding på deres site... det er en stinker! Gear har næsten intet at gøre med HDTV, Hi-Fi eller andet? Det er jo den mest tarvelige form for journalistik som findes. De ved intet. Har ingen holdninger. Tester intet (afgørende). De skriver pressemeddelelser af og smider et par babes på forsiden - det er alt. Inden folk tilmelder sig - brug www.gizmodo.com og www.engadget.com - så får i indholdet 6 uger før. Køb så et ordentligt Hi-Fi blad for det I sparer. Og til recordere.dk - læg ikke reklamer ind i fælleskøbene. Normalt opstår fælleskøb fordi folk argumenterer for at produkterne er gode. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Enig!
Redigeret af lrev på jobbet - 19-September-2006 kl. 08:23 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hvorvidt at fælleskøbet er en "flovmand" ved jeg ikke - jeg kender ikke det omtalte blad. Men initiativet er da helt fint. Bare det havde været Home Cinema Choice.... det synes jeg er et glimrende magasin - måske lidt højt flyvende - men okay.
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Idéen om et seriøst og relevant blad er helt OK. Det kunne så være Home Cinema Choice, What HiFi eller et af de tyske. Har ikke fundet et godt svensk endnu - men søger.
Gear er bare ikke sådan et blad. Jeg er 100 på linje med Bendix og Irev i deres kritik af det. Underlødigt venstrehåndsarbejde som man kan få bedre andre steder - gratis. Gear er bestemt ikke værd at betale 300,- for. At kalde det "fælleskøb" er også for tykt. Gear kunne have købt et reklamebanner. At lægge det ind i redaktionelt indhold/et forum er i den grad et skråplan for recordere.dk. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Men det er det IKKE! Det er istedet det mest pop-smarte og u-seriøse man kan forestille sig. Men holder du af Ekstrabladets seneste "anmeldelser" af fladskærme-så kan du med garanti også godt lide GEAR!! |
||
![]() |
||
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
|
Jeg tilslutter mig 100% - GEAR, come on.
Redigeret af AndersPier - 19-September-2006 kl. 08:34 |
||
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej Irev næh nej - jeg har nu aldrig været begejstret for EB overhovedet. Men som jeg også skrev, jeg kender ikke "Gear". Så det giver vel sig selv Nu må du have en fin dag på jobbet |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Der er da ingen som har kaldt Gear et hifi-blad. Det er gadgets for drengene. Vi får ikke noget ud af det, det er et tilbud til jer. En meget stor besparelse på abonnementet. Ja, selvfølgelig er det god reklame for Gear. Men det er tilbudet vi har fokus på. Og at dømme efter antal tilmeldinger indtil nu rammer det helt rigtigt
Igen - Fælleskøb er tilbud. Det har det altid været. Nogle kan lide produkterne, andre ikke. Men det er bare et tilbud. Og nogle varer kommer ud fra debat i forummet, andre er tilbud vi får ind og finder egnede. Det er der ikke noget nyt i. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jeg sender dig lige en kontakt email, hvor du kan tilmelde dig istedet /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
FHM er en god idé, i hvert fald når Mai-Brit Vingsøe smider kludene. Men det er jo en balancegang, for hvad bliver det næste? Fælleskøb på biler, forsikringer, benzin eller Car-Fi. |
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Nu må i stoppe med jeres lidt højrøvede holdninger til GEAR. Er helt enig i at de ikke er et HIFI blad og at deres test er mangelfulde, men at være smagsdommere for andre her på recordere synes jeg ikke er fair. Mener ikke Gear gir sig ud for at være et blad i stil med Home Cinema Choice og What HiFi. Det er et Gadget blad.
Hvis det ikke er ok at lave fælleskøb på eks. GEAR så er det heller ikke ok med blade som Home Cinema Choice.
Ps. så meget gerne et billigt abonnement på et godt HIFI blad.
Redigeret af Wuffer - 19-September-2006 kl. 11:48 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |