|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
Jackjakson ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Ja nu er det over en månede siden jeg bestilte og jeg har ikke fået noget i nu
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det udkommer torsdag d. 19 - så det ligger nok i postkassen imorgen. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Fik din betaling den 1-09-2006. OK hvis du har indbetalt direkte til deres bankkonto, men har du fx betalt med giro går der ca 5 dage ekstra. Ca den første i måneden går bladet i trykken og kommer der 500 ekstra abonnenter så er der ikke trykt blade til dem! Man kan sagtens få bladet, men først når det kommer retur fra kioskerne, og det gider vi jo ikke vente på. Samtidig med at bladet går i trykken går der navneliste til PostDanmark eller trykkeriet og det er dem der får bladet. Skal det pakkes i kuvert og sendes ud manuelt koster det alm porto og det er for dyrt. Så forlagene har brug for lidt leveringstid og det er det vi oplever nu. Har du ikke allerede fået bladet så komme det sikkert i morgen. /MichaelS (med erfaring fra mange år i blad branchen)
|
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Jeg modtog mit eksemplar af GEAR med posten i dag.
|
|
Kim
|
|
![]() |
|
Roughneck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg har ligeledes modtaget mit eksemplar.
|
|
![]() |
|
Biojensen ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Jeg har endnu ikke modtaget mit eksemplar men de har heller ikke trukket nogle penge fra mit visakort, måske er der sket en fejl har ellers modtaget en mail hvor de takker for bestillingen af Gear
![]() |
|
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
|
![]() |
|
Biojensen ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Jeg må indrømme at det langt fra har været en positiv oplevelse at tegne 1 års abonnement på Gear via fælleskøb
Redigeret af Biojensen - 21-December-2006 kl. 22:08 |
|
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Nej.
De er kommet hver måned |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Jeg har intet modtaget endnu
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Abonnementet starter først med januar nummeret, som udkommer d. 18/1 Det er på torsdag. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Hej Lars Du skriver at januar nummeret skulle udkomme 18.01.07. hvor lang snor syntes du man skal give dem, og hvem skal man kontakte hvis der ikke kommer noget... VHA kenneth |
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
![]() |
Det udkom i torsdags, jeg fik det selv med posten onsdag. Så hvis du ikke har fået det allerede, så er det en fejl. https://subscription.ncom.dk/index.php/contact /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |