|
Fælleskøb af Marantz surround receivere |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Redigeret af Benton - 06-Juli-2011 kl. 17:33 |
||
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
|
Sådan er alle Fælleskøb.
Vi laver aftaler med forhandlere, om at få varene til en nedsat pris. Og så sætter de en pris ud fra et forventet salg.
Men uden Fælleskøb er der jo ikke et forventet salg. Så det er "vores" aftale der gør, at i nu kan få produkterne til disse priser.
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
|
Nu har jeg en surrond-receiver fra Sony, en model der hedder STR-DH700 http://www.sony.dk/product/hcs-home-cinema-receiver/str-dh700
Hvis jeg skulle hoppe på dette fælleskøb - Hvilken receiver ville I så foreslå mig, nu hvor min afspiller er en PS3 og højtalerne er fra et tidligere fælleskøb her på siden nemlig Focal sib. |
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|
For at det kan betegnes som fælleskøb burde der være penge at spare. Den pris der står i fælleskøbet har man kunnet købe til i lang tid.
|
||
![]() |
||
Thomas Sillesen ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 08-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
|
SoundWave: som sagt er den pris vi har haft den til den sidste stykke tid, en fælleskøbspris vi har aftalt med Recordere. Vi satte priserne ned i forbindelse med aftalen med Recordere, men af forskellige årsager tog det tid at få det op her på siden. Det fremgår også af teksterne på vores side :)
|
||
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen Head Honcho Densen og HiFi Freaks |
||
![]() |
||
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
|
Fælleskøb eller ej, så er det jo en god pris.
Så hvis man er på markedet efter en ny receiver, skal man jo bare glæde sig over at man kan få den billigere end ellers. |
||
![]() |
||
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
|
Hvordan er 6005'eren i forhold til en VSX-920? Min fik jo vandskade, men havde planlagt at købe en ny af samme type. da jeg, efter hvad jeg har læst, mener man får meget forstærker for pengene i en brugt VSX-920.
Redigeret af Tsunde - 07-Juli-2011 kl. 10:27 |
||
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
||
![]() |
||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
|
Tak for svar, har dog kvit på min gamle 920'er på 3.995,- så det er kun 1½ gange så dyr ;) |
||
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
|
Man kan spørge sig selv, er Marantz
Surroundreceiver, en Denon model i lidt andet design.
Ikke fordi der er noget dårligt i det, jeg har selv en Denon Surroundreceiver, som lyder ganske godt. Marantz SR6005 ![]() Denon AVR2311 ![]() Redigeret af kskruger - 09-Juli-2011 kl. 19:39 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19584 |
|
Begge bruger samme display..... Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |