|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 21-August-2006 kl. 21:43 |
|
Hej Alle Vi har fået mulighed for et Fælleskøb på den DVB-T modtager der lige nu ligger allerbedst i vores test. Maximum T3000 Både DVB-T modtageren alene, og i en "sommerhus pakke" sammen med en lille populær aktiv udendørs antenne. Prisen er helt i bund. Kr. 499,95 for modtageren alene og kr. 799,95 for do. med udendørs aktiv antenne. Billigere bliver det ikke! Dette Fælleskøb løber kun i kort tid - til d. 31/8 /Lars Redigeret af Lars - 21-August-2006 kl. 23:06 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
MR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Hvad er egentlig en DVB-T modtager for noget?
![]() Hilsen, Mie |
||
![]() |
||
sornsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Kan man bruge denne modtager til at se TDC kabel TV's analoge signaler? Jeg har ikke kunne finde nogle informationer om, hvorvidt man kan se analogt TV med en DVB-T modtager. Håber nogle kan svare.... - Martin |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Nej. Du skal bruge tuneren i dit TV til dette. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
En tuner (modtager) til jordbaseret digitalt TV, altså via din egen antenne på taget. Se www.digi-tv.dk for mere info.
|
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
sornsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Min plan var at bruge min widescreen fladskærm fra computeren uden TV-tuner til at se fjernsyn på, via en ekstern TV-tuner. Jeg har kigget efter flere TV-tunere til analoge signaler og er det mest interesseret i Acer AX120, men den kører i 4:3 formatet og min skærm er jo i 16:9. |
||
![]() |
||
MR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Tak, Jesper |
||
![]() |
||
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
|
Dur denne til et tvsignal modtaget fra en antenneforening ???
Det kunne måske hjælpe på mit billedet på mit nye JVC-lcd |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hvis du er så heldig at bo i en antenneforening, der distribuerer DVB-T signalet videre internt. Så ja. Men her må du checke med dem først. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
|
For at jeg skulle kunne bruge denne boks, skal jeg sikre:
|
||
![]() |
||
Unitedfreak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Hvor skal man egentlig koble den box til henne, hvis nu jeg har en parabol hvor antenne stikket vist kører igennem den digitale parabol modtager? Derfra kører der så ledninger ud til de forskellige værelser i huset. Kan man bare koble den til ude i værelserne, eller skal den kobles direkte på den ledning fra antennen? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |